محمد نوری: قهرمانی لیگ دور از دسترس نیست/ می‌خواهم بازیکن ثابت کی‌روش در جام ملت‌ها باشم

محمد نوری معتقد است پرسپولیس امید خود را برای قهرمانی از دست نداده است. او همچنین گفت که می‌خواهد به تیم ملی برگردد و در جام ملت‌ها یکی از یاران ثابت کی‌روش باشد.

محمد نوری معتقد است پرسپولیس امید خود را برای قهرمانی از دست نداده است. او همچنین گفت که می‌خواهد به تیم ملی برگردد و در جام ملت‌ها یکی از یاران ثابت کی‌روش باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره پیروزی 2 بر یک این تیم برابر راه‌آهن اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم مخصوصاً در نیمه اول که دوست داشتیم کار را در همان نیمه تمام کنیم و خوشبختانه دو گل زدیم. البته سه، چهار موقعیت خوب را هم خراب کردیم. با این حال در نیمه دوم آن‌طور که باید کار نکردیم و راه‌آهن در دقایق پایانی به ما فشار آورد.

او ادامه داد: خدا را شکر می کنم که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. ما به این برد نیاز داشتیم. البته اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری حریف را شکست دهیم اما مهم سه امتیاز و روحیه‌ای بود که از این برد به‌دست آوردیم.

نوری درباره تفاوت بازی پرسپولیس نسبت به گذشته گفت: مسلم است که بازی‌مان با گذشته فرق دارد اما من و سایر بازیکنان کاری که مربی می‌خواهد را در زمین انجام می‌دهیم. کادر فنی در این روزها خیلی زحمت کشیده و به بازیکنان روحیه داده است. البته ما قبلاً هم خوب بازی می‌کردیم اما بدشانسی می‌آوردیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد. شکر خدا الان از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کنیم. امیدوارم که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد و هر هفته فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به فاصله نسبتاً زیاد با صدر جدول هنوز برای قهرمانی می‌جنگید گفت: تمام تلاشمان این است که بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم و اختلاف خود را با صدر کم کنیم. هنوز تا پایان فصل هفته‌های زیادی باقی مانده است. سال گذشته در نیم‌فصل قهرمان شدیم اما در پایان نایب‌قهرمان لیگ لقب گرفتیم بنابراین فاصله کنونی چیزی نیست که نتوانیم آن را کم کنیم. با دو، سه برد پیاپی می‌توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم.

او درباره نمایش خوب خود در دو بازی اخیر پرسپولیس گفت: از نظر روحی‌-روانی در شرایط بهتری هستم و نقشم هم عوض شده و به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کنم. سعی می‌کنم کاری که مربی می‌خواهد را انجام دهم. اگر من توانسته‌ام در دو بازی قبلی کمی خوب باشم به‌خاطر این بوده که بازیکنان کناری من عملکرد خوبی داشته‌اند. امیدوارم که بتوانم در هر بازی برای پرسپولیس تأثیرگذار باشم. روز گذشته هم مهم گل اول بود. سعی می‌کنم بیشتر در حملات اضافه شوم و مهم برد تیم است نه گلزنی من یا سایر بازیکنان.

نوری در ادامه گفت‌و‌گویش با ایسنا، درباره جلسه‌ای که به همراه بنگر و نورمحمدی هفته گذشته با منتقمی سرپرست باشگاه برگزار کرد، گفت: جلسه‌ای برای مطرح کردن مشکلات بازیکنان و بعضی از اعضای تیم از جمله تدارکات بود. در حال حاضر مدیران باشگاه تمام توان خود را برای حل این مشکلات گذاشته‌اند و ما هم در این مسیر برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم. قطعاً برطرف شدن این مشکلات راه ما را برای کسب نتیجه هموارتر می‌کند.

کاپیتان پرسپولیس درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش هم به ایسنا گفت: کی‌روش مربی بزرگی است. با توجه به فاصله اندکی که تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده او بهترین گزینه برای تیم ملی بود چرا که همه بازیکنان را می‌شناسد و می‌داند که چه کسی در چه پستی بهترین کارایی را دارد. این بار مثل دوره‌های گذشته نیست و همه تیم‌ها کار کرده‌اند و با دست پر مقابل تیم ملی ظاهر می‌شوند. از همان مرحله گروهی کار سختی داریم و باید کمک کنیم که تیم ملی با کی‌روش موفق شود. من هم همه تلاش خودم را می‌کنم که با بازی‌های خوبم نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم و مثل دوره گذشته جام ملت‌ها بازیکن ثابت ایران در این بازی‌ها باشم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062816570
  • خبرنگار : 71357