حمایت روبن از فان خال

آرین روبن از سرمربی سابق خود در تیم ملی هلند حمایت کرد و عنوان کرد این مربی هلندی می تواند منچستر را بار دیگر به سطح اول فوتبال اروپا برساند.

آرین روبن از سرمربی سابق خود در تیم ملی هلند حمایت کرد و عنوان کرد این مربی هلندی می تواند منچستر را بار دیگر به سطح اول فوتبال اروپا برساند.

به گزارش ایسنا، منچستر‌یونایتد در فصل جدید با هدایت لوئیس فان خال فصل را خوب شروع نکرده است ولی خریدهای زیاد این تیم باعث شده است تا هواداران منچستر به آینده تیم خود امیدوار باشند.

آرین روبن مهاجم تیم ملی هلند به تمجید از لوئیس فان خال پرداخت و گفت: خوشحالم او در این هفته توانست اولین پیروزی خود را با منچستریونایتد تجربه کند. فان‌خال حالا از زیر فشار بیرون آمده است و قطعا کارش در ادامه بهتر پیش خواهد رفت . من اطمینان دارم فان خال در منچستر موفق می شود و بار دیگر این تیم را به سطح اول فوتبال جهان می رساند. من با فان خال در تیم ملی هلند و بایرن‌مونیخ کار می کردم و به خوبی از او شناخت دارم. او جزو معدود مربیانی است که باعث می شود بازیکنانش بازی بهتری به نمایش بگذارند و به پیشرفت آنها کمک می کند. منچستریونایتد فصل آینده با فان خال در لیگ قهرمانان خواهند بود.

آرین روبن تاکید کرد بایرن‌ مونیخ تیم آخر او خواهد بود و او پس از پایان فوتبالش در بایرن‌ مونیخ کفش هایش را آویزان خواهد کرد و به تیم دیگری نخواهد رفت: بایرن‌ مونیخ تیم بسیار خوبی است و شرایط بسیار خوبی دارد. آینده من در بایرن‌ مونیخ خیلی روشن است. فکر می‌کنم بتوانیم به قهرمانی‌های بیشتری همراه بایرن‌مونیخ برسیم. می‌خواهم به قهرمانی‌های بیشتری برسم. علاوه بر آن باشگاه بهتری نسبت به بایرن‌ مونیخ نیست که بروم. به همین خاطر تصمیم دارم تا پایان دوران فوتبالم در بایرن بمانم و پس از آن کفش‌هایم را آویزان کنم. زمانی که خیلی جوان بودم در چلسی و رئال‌ مادرید بازی کردم. حالا در بهترین دوران فوتبالم در بایرن‌ مونیخ هستم و دوست دارم تا پایان در این تیم بمانم.

روبن درباره تمدید قرارداد خود با بایرن نیز گفت: تمدید قراردادم با بایرن‌مونیخ تقریبا نهایی شده است و دوست دارم تا حضورم را در آلمان تمدید کنم. خوشحالم که بایرن مونیخ به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. پس از پیشنهاد بایرن‌ مونیخ تنها 10 دقیقه طول کشید تا به توافق برسیم. البته یک سری جزئیات کوچک باقی مانده است که در چند روز آینده رفع می‌شود. البته در یک سری از روزنامه ها خوانده ام که من تقاضای حقوق بیشتر کرده‌ام. باید اعلام کنم که این صحبت‌ها صحت ندارد و من با بایرن‌ مونیخ به هیچ وجه درباره مسائل مالی صحبت نکردیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93062816496
  • خبرنگار : 71460