بازی‌های آسیایی اینچئون

آیا امیدها پیش از افتتاحیه می‌میرند؟

تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین بازی مرحله گروهی بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف قرقیزستان می‌رود و شاید پیش از دیدار افتتاحیه از این بازی‌ها حذف شود!

تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین بازی مرحله گروهی بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف قرقیزستان می‌رود و شاید پیش از دیدار افتتاحیه از این بازی‌ها حذف شود!

به گزارش ایسنا،‌ تیم ملی فوتبال امید ایران که شروع ضعیف و غیرقابل تصوری در بازی‌های آسیایی اینچئون داشت و 4 گل از ویتنام خورد فردا (پنج‌شنبه) در آخرین مسابقه مرحله گروهی به دیدار قرقیزستان می‌رود.

این بازی ساعت 17 (12:30 به وقت تهران) انجام می‌شود.

آخرین مصاف تیم‌های امید ایران و قیزستان به اسفند سال 1389 و مقدماتی المپیک 2012 لندن برمی‌گردد که در دو بازی رفت و برگشت توانستیم یک گل به قرقیزستان بزنیم. بازی رفت در تهران را یک بر صفر بردیم و در بازی برگشت هم بدون گل متوقف شدیم. آن زمان هومن افاضلی که الان مدیر تیم ملی امید است، به صورت موقت سرمربی تیم امید بود.

این روزها تمام اتفاقات بد برای تیم امید در حال رخ دادن است. از ناهماهنگی تیمی به خاطر تصمیم‌های غلط و تحمیلی کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال گرفته تا از کنترل خارج شدن رفتار ملی‌پوشان چه در زمین مسابقه و چه خارج از آن، شرایط سختی را برای نماینده فوتبال ایران در کره‌جنوبی رقم زده است.

ایران در گروه هشتم بازی‌ها که تنها سه تیم دارد کنار ویتنام و قرقیزستان قرار گرفت و در شرایطی که خیلی‌ها 6 امتیاز قطعی را برایش کنار گذاشته بودند، اکنون در صورت شکست از قرقیزستان خیلی زود از این بازی‌ها حذف می‌شود. تیم امید در صورت تساوی هم با توجه به تفاضل گل منفی 3، شانس ضعیفی برای صعود دارد و حتی پیروزی بر قرقیزستان هم حکم به صعود از این گروه نمی‌دهد. با این احوال امیدواریم مربیان و بازیکنان این تیم با پیروزی قاطع در بازی فردا بتواند حداقل تلخی‌ها اخیر را جبران کنند. دردناک‌تر از همه این که شاید امیدهای ما پیش از افتتاحیه رسمی بازی‌ها که جمعه 28 شهریور برگزار می‌شود، از بازی‌ها حذف شده و به این ترتیب حضوری تمام تشریفاتی در رژه مراسم افتتاحیه داشته باشند!

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062615672
  • خبرنگار :