آنچلوتی: هواداران انتقادات را کنار بگذارند

سرمربی رئال‌مادرید از هواداران تیمش خواست انتقادات را کنار بگذارند و روی جنبه‌های مثبت تیمشان تمرکز کنند.

سرمربی رئال‌مادرید از هواداران تیمش خواست انتقادات را کنار بگذارند و روی جنبه‌های مثبت تیمشان تمرکز کنند.

به گزارش ایسنا، رئال‌مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بازل سوئیس را با نتیجه‌ پنج بر یک در هم بکوبد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌ مادرید پس از پیروزی پر گل تیمش برابر بازل در نشست خبری خود با خوشحالی از نتیجه‌ کسب شده گفت: انتظار داشتم که تیمم در این دیدار بازی خوب و کاملی را به نمایش بگذارد. خوشحالم که توانستیم با یک بازی خوب هواداران رئال را خوشحال کنیم. پنج گل به ثمر رسانیدم و چندین فرصت دیگر را نیز از دست دادیم. شب خیلی خوبی برای هواداران ما بود. بازی کردن پس از شکست در داربی هیچ وقت آسان نیست. در این دیدار نیز روحیه تیمی ما کمی پایین بود. هواداران نیز ناراحت بودند و به آنها حق می‌دهم. خود من نیز عادت نداشتم تیمم دو بازی پی در پی شکست بخورد. در بازی برابر بازل ناراحتی هواداران را شنیدم ولی به آنها توصیه می‌کنم که به جنبه‌های مثبت تیم‌مان تمرکز کنند و انتقادات را کنار بگذارند.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: پیروزی در اولین دیدار در لیگ قهرمانان اروپا خیلی مهم بود. خوشحالم که توانستیم به این مهم دست یابیم. در تمام طول مسابقه توپ و میدان در اختیار ما بود و به حریف اجازه ندادیم که صاحب موقعیت شود. به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و از این بابت خوشحالم. باید در همه دیدارهای خودمان همین گونه ظاهر شویم. بازل تیم کوچکی نیست. آنها بازی را خیلی فشرده شروع کردند و در زمین خودشان به دفاع کردن پرداختند. این ما بودیم که توانستیم فضاهای موجود را در زمین بازل پیدا کنیم و موقعیت گل ایجاد کنیم.

کریم بنزما اولین گل خود در فصل جدید را در این دیدار به ثمر رساند تا در نهایت پاسخ انتقاداتی که در روزهای گذشته از او شده بود را بدهد. سرمربی ایتالیایی رئال با حمایت از مهاجم فرانسوی تیمش گفت: فکر نمی‌کنم بنزما برای اثبات خودش به این گل‌ها نیازی داشته باشد. او مهاجم بسیار خوبی است و همیشه در خدمت تیم است و من همیشه به او اعتقاد دارم.

رئال در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه لودوگراتس به میدان برود. کارلتو در پایان درباره رویارویی با لودوگراتس گفت: می‌دانیم که لودوگراتس برابر لیورپول بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و می‌توانست با یک امتیاز آنفیلد را ترک کند. ما احترام خیلی زیادی برای آنها قائل هستیم ولی برای کسب پیروزی به مصاف آنها می‌رویم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • چهارشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93062615520
  • خبرنگار : 71460