معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

رسانه اسلامی برای تحقق تشکیل حکومت جهانی اسلام ایجاد شود

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه اسلامی حلقه مفقوده‌ای است که برای تحقق تشکیل حکومت جهانی اسلام در کشورمان باید ایجاد شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه اسلامی حلقه مفقوده‌ای است که برای تحقق تشکیل حکومت جهانی اسلام در کشورمان باید ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، اسماعیل احمدی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان بیان کرد: رسانه اسلامی رسانه‌ای است که عمل صالح افراد را ملاک انتشار اخبار قرار دهد و در واقع به گونه‌ای عمل می‌کند که اگر یک کشاورز و یا پزشک دست به اقدام مفیدی زدند عمل صالح این افراد تی‌تر اول این رسانه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) کسی بود که ارزش خبری شهرت را کنار گذاشت و به جای آن ارزش خبری جدیدی به نام عمل صالح را مطرح کردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: ارزش خبری شهرت به این معنی است که ما یک چک سفید امضاء دست مدیران بدهیم و به آن‌ها بگوییم که تا زمانی که شما مسئول هستید هر چه می‌خواهید بگویید و ما آن را انعکاس می‌دهیم بدون آنکه متوجه این باشیم که این مسئول ممکن است حرفی بزند که وحدت ملی جامعه را از بین ببرد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به خلاء منابع علمی اسلامی در حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری اشاره کرد و تصریح کرد: آبشخور رسانه‌ای ما از منابع علمی غربی است و با این حال ضرورت دارد که برای ایجاد رسانه اسلامی منابعی که تحقق این مهم را امکان پذیر می‌کنند تامین شوند.

احمدی با بیان اینکه تحقق رسانه اسلامی اصلی‌ترین هدف بسیج رسانه است، مهم‌ترین جزء جامعه اسلامی را رسانه اسلامی دانست و گفت: اگر رسانه اسلامی محقق شود تحقق جامعه اسلامی شتاب می‌گیرد.

وی یادآور شد: رسانه اسلامی با ترویج آموزه‌های اسلامی می‌تواند خانواده، دانشگاه، بازار و هر جای دیگر را اسلامی کند، باید مراقب باشیم که رسانه‌ها موجب تعمیق مخاطبان خود شوند نه اینکه زمینه تحمیق مخاطب را فراهم کنند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خلاء اتاق فکر رسانه‌ای در کشور اضافه کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که صفحات حوادث مطبوعات با آموزش جرائم نقش مجرم پرور دارند و راههای جرم را آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیج و رسانه در سالجاری گفت: این همایش در لرستان و دیگر استان‎های کشور با تشکیل کارگروه‎های علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93062012292
  • خبرنگار :