چارلتون: فان‌خال به من اطمینان داد منچستر به روزهای اوج باز می‌گردد

ستاره سابق تیم منچستریونایتد به هواداران این تیم قول داد این تیم به روزهای خوب گذشته خود باز گردد.

ستاره سابق تیم منچستریونایتد به هواداران این تیم قول داد این تیم به روزهای خوب گذشته خود باز گردد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد پس از 19 سال این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. سر بابی ‌چارلتون، رکورددار گلزنی در تیم منچستریونایتد درباره حضور نداشتن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا گفت: درست است که منچستر در لیگ قهرمانان حضور ندارد و این برای خیلی‌ها عجیب است ولی باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد. حضور نداشتن منچستر در اروپا به این تیم کمک می‌کند تا بتواند بهتر بازسازی شود.

سر بابی چارلتون در 754 بازی برای منچستریونایتد موفق شد 247 گل به ثمر برساند. رکورد گلزنی او را به احتمال زیاد وین رونی خواهد شکست. چارلتون از اینکه رکورد گلزنی‌اش در منچستر ممکن است به زودی شکسته شود اصلاً ناراحت نیست. او با تمجید از وین رونی گفت: اصلاً ناراحت نمی‌شوم رونی رکورد گلزنی‌ام را در منچستر بشکند. او بهترین بازیکنی است که می‌تواند این رکورد را در اختیار داشته باشد و من برای او خیلی خوشحالم.

منچستریونایتد در زمان نقل‌و‌انتقالات تابستانی توانست چند بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد و رکورد نقل‌و‌انتقالات در تاریخ فوتبال انگلیس را بشکند. چارلتون نیز مثل خیلی از منچستری‌ها از این خریدها خوشحال است و می‌گوید: چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه شده که برای اینکه تأثیر خوبی در منچستر داشته باشند نیاز به زمان دارند. مطمئنم که گذشت زمان به بازیکنان جدید کمک خواهد کرد تا در منچستر بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. آشنایی با فرهنگ فوتبالی انگلیس نیاز به زمان دارد.

منچستریونایتد در چهار دیدار با هدایت لوئیس فان خال هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: منچستر نتایج ضعیفی تاکنون کسب کرده. من به تازگی با فان خال صحبت کرده‌ام و او به من اطمینان داد روزهای خوب منچستر شروع می‌شود. فان خال اخبار امیدوارکننده‌ای به من داد. ما تیمی هستیم که در حال بازسازی است و این بازسازی زمان می‌برد. مطمئنم منچستر به زودی به جایگاه خود در فوتبال باز می‌گردد. می‌دانم خیلی از هواداران از این نتایج ناراحت هستند و برای خیلی دیگر از هواداران تیم‌های دیگر نتایج ما عجیب است. مطمئناً این نتایج ما زیاد طول نخواهد کشید و ما بار دیگر تیم خوب گذشته خواهیم شد.

منچستریونایتد در هفته چهارم لیگ جزیره باید با کوئینز پارک دیدار کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93061911427
  • خبرنگار : 71460