در روز جهانی مساجد برگزار شد؛

تجمع ائمه جماعات، روحانیون، علما و طلاب در اعتراض به فجایع غزه

تجمع ائمه جماعات، روحانیون، علما و طلاب در اعتراض به فجایع غزه در روز جهانی مساجد صبح امروز (پنج‌شنبه) در میدان فلسطین برگزار شد.

تجمع ائمه جماعات، روحانیون، علما و طلاب در اعتراض به فجایع غزه در روز جهانی مساجد صبح امروز (پنج‌شنبه) در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز (پنج‌شنبه) ائمه جماعات تهران، روحانیون، علما و طلاب در اعتراض به فجایع غزه و اعلام انزجار از کودک‌کشی در غزه در میدان فلسطین تجمع کردند.

ابتدای این مراسم با قرائت قرآن، دعای فرج و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آغاز شد.

امروز سالگرد تخریب و به آتش کشیدن مسجدالأقصی است و گردهمایی فعالان و ائمه جماعات برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی بوده است.

در این مراسم حاج‌علی‌اکبری رئیس مرکز امور مساجد، سفیر فلسطین و موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران، محمدزاده رئیس سازمان اوقاف استان تهران و ائمه جماعات سراسر استان حضور داشتند.

در پایان این مراسم تجمع‌کنندگان با به آتش کشیدن پرچم اسرائیل انزجار خود را اعلام کردند و با شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده به سمت سفارت فلسطین حرکت کردند تا با خواندن قطعنامه پایانی انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93053015887
  • خبرنگار : 71461