فولادگر در گفت‌وگو با ایسنا:

موانع اتصال آب، برق و گاز مسکن مهر سریع رفع شود

رییس کمیسیون ویژه اصل 44 گفت: مردم دستگاه‌های اجرایی دخیل در مسکن مهر را عضو یک پیکر می‌دانند بنابراین این دستگاه‌ها مانع تاخیر و سرگردانی خریداران می‌شوند.

رییس کمیسیون ویژه اصل 44 گفت: مردم دستگاه‌های اجرایی دخیل در مسکن مهر را عضو یک پیکر می‌دانند بنابراین این دستگاه‌ها مانع تاخیر و سرگردانی خریداران می‌شوند.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تاسیسات زیربنایی چون آب، برق و گاز مسکن مهر باید متصل و بعد این واحدها به خریداران تحویل داده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس متذکر شد: اما بررسی احداث مسکن مهر جدید در مناطقی که توجیه اقتصادی ندارد هزینه‌بر است. مطلب دیگری است اما تکمیل مسکن مهر ساخته شده و وصل آب، برق و گاز این واحدها باید انجام شود. هزینه‌های انجام شده در مسکن مهر نباید در این مرحله رها شود چون سرمایه ملی بر باد می‌رود.

وی مشروط شدن تحویل مسکن مهر به وصل شدن آب، برق و گاز این واحدها را موجب سرگردانی خریداران دانست و افزود: مدیران وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمات دهنده باید جوابگوی خریداران این واحدها باشند. مسئولان در تعامل با یکدیگر به نحوی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنند تا در کوتاه‌ترین زمان تاسیسات زیربنایی و مسکن مهر انجام شود.

فولادگر متذکر شد: دستگاه‌های مسئول در مسکن مهر نباید با حواله دادن مردم به یکدیگر به سرگردانی آنان دامن بزنند. مردم وزارتخانه‌های دولت یازدهم را یک پیکر واحد می‌دانند و از دولت می‌خواهند که تاخیر به وجود آمده برای تحویل این واحدها را از بین ببرند.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: در مجموعه دولت یک دستگاه مسئول پاسخگویی و پیگیری مطالبات خریداران مسکن مهر تعیین شود تا مردم بدانند مطالبات‌شان را از کدام دستگاه پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93052713916
  • خبرنگار : 90089