لیبرمن: نباید حماس از این جنگ پیروز بیرون بیاید

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی عنوان داشت: نباید اجازه داد که حماس در این جنگ بر ما پیروز شود.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی عنوان داشت: نباید اجازه داد که حماس در این جنگ بر ما پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "آویگدور لیبرمن"، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گفت: هیات اسرائیلی در حال حاضر در قاهره حضور دارد و از این جنگ که با "ربوده شدن" و کشتن سه شهرک‌نشین در کرانه باختری آغاز شد، نباید حماس پیروز بیرون بیاید.

در همین حال، "تزیپی لیونی"، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دولت اسرائیل نباید با ساخت اسکله دریایی برای نوار غزه موافقت کند.

وی عنوان داشت: اسرائیل باید مطمئن شود که حماس از این درگیری در امور سیاسی و نظامی شکست خورده بیرون می‌آید، نباید در این دوره با ساخت اسکله دریایی برای نوار غزه موافقت کنیم، چرا که این مساله به منزله دادن جایزه‌ای به گروه‌های فلسطینی است.

لیونی گفت: ما باید یک دستور کار جدیدی را در قبال نوار غزه در پیش بگیریم که ضامن برقراری آرامش برای مدت زمانی طولانی باشد، بازسازی غزه ایجاب می‌کند که دستگاهی تشکیل شود که با دقت بر مصالحی که وارد نوار غزه می‌شود، نظارت داشته باشد و اطمینان حاصل کند اموالی که کشورهای حامی مالی به نوار غزه ارائه می‌دهند، گروه‌های فلسطینی از آن سوء استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 93052010107
  • خبرنگار : 71457