حمایت انجمن زنان مدیر کارآفرین از اظهارات وزیرکار درباره تفکیک جنسیتی ادارات

انجمن زنان مدیر کارآفرین با صدور بیانیه‌ای از اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تفکیک جنسیتی کارمندان در شهرداری تهران حمایت کرد و آن را امید بخش خواند.

انجمن زنان مدیر کارآفرین با صدور بیانیه‌ای از اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تفکیک جنسیتی کارمندان در شهرداری تهران حمایت کرد و آن را امید بخش خواند.

به گزارش سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در بیانیه انجمن زنان مدیر کارآفرین خطاب به علی‌ربیعی آمده است:«موضع‌گیری مدبرانه حضرت‌عالی در ارتباط با تفکیک جنسیتی کارمندان در شهرداری تهران، کارآفرینان و اعضای صاحب کسب و کار انجمن را به تحسین واداشت. از آن رو که وجود مدیران فهیم و آگاه در صدر دستگاه‌های اجرایی بذر امید به پیشرفت و توسعه را در دل دردآشنایان دلسوخته می پروراند و موضع گیری‌های اصولی واقع گرایانه به همراه برنامه‌ریزی‌های معطوف به نتیجه اعتماد متقابل دولت- ملت را تقویت می‌کند.

بر اهل اندیشه و نظر پوشیده نیست که توسعه همه جانبه کشورمان جز با حضور و مشارکت زنان و مردان این دیار محقق نخواهد شد و هرگونه اقدام بازدارنده از حضور اجتماعی زنان بیش از آن که میثاق‌های بین المللی را متزلزل کند، مغایر قانون اساسی است. انجمن زنان مدیر کارآفرین با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه کارآفرینی که منجر به شناختی عینی از چالش‌ها و مشکلات زنان کارآفرین و صاحب کسب و کار در نقاط مختلف کشور شده است، حساسیت شما را در ارتقای کرامت انسانی زنان پاس می‌دارد.

انجمن در پایان اعلام می‌دارد همه تجارب فردی اعضا و تجارب جمعی و نهادی خود را صمیمانه در اختیار سیاست گذاری‌ها برای اشتغال زنان و افزایش مشارکت اقتصادی و اجتماعی زنان قرار می‌دهد.»

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 93051406605
  • خبرنگار : 71078