جهاد دانشگاهی گام‌های موثری جهت توسعه کشور برداشته است

‌یک نماینده مجلس گفت: جهاددانشگاهی از زمان تاسیس تاکنون قدمهای مثبتی در زمینه تولید علم، فناوری و نوآوری برداشته است.

‌یک نماینده مجلس گفت: جهاددانشگاهی از زمان تاسیس تاکنون قدمهای مثبتی در زمینه تولید علم، فناوری و نوآوری برداشته است.

نعمت الله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در زمینه تولید علم و نوآوری اقدامات قابل توجهی داشته و گام های موثری در جهت توسعه کشور برداشته است.

وی اشاره ای نیز به دستاوردهای جهاددانشگاهی در سالهای اخیر داشت و تاکید کرد: در نمایشگاه هایی که از دستاوردهای جهاددانشگاهی برگزار شده، تولید علم و نوآوری بسیار قابل توجه بوده است.

وی تولید علم و نوآوری را بحث اصلی کشور دانست که می تواند در شکوفایی استعدادها موثرتر باشد.

نماینده پاوه و اورامانات با بیان اینکه جهاددانشگاهی باید دستاوردهای خود را به اطلاع مردم برساند، تصریح کرد: لازم است جهاد دانشگاهی ارتباط و تعامل بیشتری با دانشگاه‌ها، مراکز تولیدی و مراکز صنعتی داشته باشد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه همچنین با اشاره به جایگاه جهاددانشگاهی کرمانشاه، افزود: جهاددانشگاهی کرمانشاه جزء رتبه های برتر کشور است و می توان نمره قابل قبولی به آن داد.

وی از نوآوری‌ها و اختراعات جدید جهاددانشگاهی کرمانشاه به عنوان یکی از دستاوردهای قابل توجه یاد کرد و افزود: جهاددانشگاهی کرمانشاه می تواند در بسیاری از حوزه های دیگر نیز فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید حمایت های دولت از جهاددانشگاهی بیشتر شود، یادآوری کرد: افزایش حمایت باعث می شود جهاددانشگاهی در سایر زمینه ها نیز مثمرثمرتر باشد.

به گفته این نماینده مجلس، حمایت از جهاددانشگاهی باید حمایتی جهادی باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93051305519
  • خبرنگار :