/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

روز قدس عامل اتحاد مسلمانان برای مقابله با استکبار جهانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسلمانان باید با حفظ همدلی، وحدت و تلاش برای پایان دادن به اختلافات نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسلمانان باید با حفظ همدلی، وحدت و تلاش برای پایان دادن به اختلافات نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیسم سال‌هاست با تشکیل یک حکومت نفرت آمیز قلب جهان اسلام را دچار التهاب کرده، اضافه کرد: برای از بین بردن این جرثومه فساد و تباهی به یک قیام و نهضت عظیم عالم اسلام نیاز داریم تا برای همیشه این رژیم مستبد از روی زمین و تاریخ بشریت برداشته شود.

وی گفت: اگر چه امروز غرب با هوچی گری می خواهد خود را کدخدای جهان نشان دهد اما تمام اینها جز حبابی بر روی آب نیست و هر روز که می گذرد افول غرب را بیشتر از پیش شاهد می شویم.

وی با بیان این که ملت ایران بار دیگر در روز قدس حمایت همه جانبه خود از فلسطین مظلوم را نشان خواهند داد افزود: هر قدمی که امروز ما برای آزادی قدس شریف برمی داریم همچون عبادت و جهادی بزرگ محسوب می شود و برادران فلسطینی ما نباید خود را در پهنه جهان تنها احساس کنند.

وی بیان کرد: مسلمانان باید با حفظ همدلی، وحدت و تلاش برای پایان دادن به اختلافات نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با دعوت از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ما هیچ گاه مردمان ستمدیده جهان را تنها نگذاشته‌اند و این بار نیز اثبات خواهند کرد که روز قدس روزی بزرگ برای اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 93050301177
  • خبرنگار :