/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

نماینده مردم کاشمر: اسراییل راهی جز تسلیم در برابر اراده مسلمانان ندارند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «غفلت سران کشورهای عربی عامل مظلومیت و کشتار مسلمانان در غزه است» افزود: تمام برنامه‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی برنامه‌ریزی شده و با هدف نسل کشی است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «غفلت سران کشورهای عربی عامل مظلومیت و کشتار مسلمانان در غزه است» افزود: تمام برنامه‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی برنامه‌ریزی شده و با هدف نسل کشی است.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، جنایات اسرائیل در غزه را برخلاف انسانیت، وجدان حقوق بشر و اسلام دانست و گفت: این جنایات، اسرائیل را به میوه تلخ تمدن غرب تبدیل کرده است؛ اگرچه در این شرایط مردم مظلوم فلسطین از کمک اعراب، سازمان ملل و... ناامید شده‌اند اما اعراب ترسو باید بدانند اگر اسرائیل با از بین بردن مردم فلسطین قوی‌تر شود، فردا نوبت خودشان خواهد بود.

وی با اعلام این‌که «مدعیان تمدن، حقوق بشر و دموکراسی، امروز به تجاوز گسترده و کشتار انسان‌های بی‌گناه در غزه دست زده‌اند» اظهار کرد: دنیای اسلام برای حفظ منافع خود با دشمن مقابله می‌کند؛ زیرا معتقد است بالاترین جهاد، فریاد در برابر ستمگران است.

وی با بیان این‌که «اگر تمدن غرب دم از شعار دمکراسی می‌زند باید اجازه تشکیل دولت و نظام به فلسطینیان دهد» اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل متجاوز و مستکبر با هر منطق و عقلی نیت تحقیر مسلمین را دارند؛ اگرچه اینان راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت‌های مسلمان ندارند.

این نماینده مجلس همچنین روز قدس را فرصت مناسبی برای ابراز همدردی با مظلومان فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های استکبار جهانی و عامل فاسد و جنایتکار آن‌ها در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز با وجود تلاش‌های گسترده قدرت‏‌های استکباری و حامی رژیم صهیونیستی، موضوع فلسطین از حصار ملیتی و قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله نخست جهان اسلام و همه آحاد حق‏طلب و آزادی‏خواه در جوامع بشری تبدیل شده است.

وی با انتقاد از سکوت دولت‌های اسلامی منطقه و کشورهای غربی به اصطلاح مدافع حقوق بشر گفت: دشمنان از این سکوت کشورهای مختلف جهان و مجامع بین المللی سوءاستفاده کرده و بر شدت جنایات خود می‌افزایند. سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار و قتل عام زنان و کودکان مظلوم فلسطینی داغی دردناک است که دل هر مسلمانی را به درد آورده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93050301104
  • خبرنگار :

برچسب‌ها