آیت‌الله ممدوحی: شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس موجب مقاومت بیشتر مردم غزه می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت‌های صورت گرفته در غزه، بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت‌های صورت گرفته در غزه، بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، از روز جهانی قدس به عنوان یک هشدار جدی به صهیونیسم و استکبار جهانی یاد کرد و گفت: این روز بهترین زمان برای این است که مسلمانان انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کنند.

وی در ادامه، روز قدس را یادآور مظلومیت فلسطین به جهانیان دانست و تصریح کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی این روز نارضایتی قلبی خود را از این غده سرطانی اعلام خواهند کرد.

ممدوحی شرکت پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را در مقاومت هرچه بیشتر مردم غزه اثرگذار دانست و از مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی خواست با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مشت محکمی بر دهان صهیونیسم و استکبار جهانی بکوبند.

وی با بیان اینکه "حضور با شکوه مردم در این روز می‌تواند مانع از جنایت‌های بیشتر صهیونیسم نسبت به مردم فلسطین شود"، افزود: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به دشمنان ثابت خواهند کرد که مسلمانان هرگز از حقوق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند و با همه وجود در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93050100459
  • خبرنگار :