حماس از رسانه‌ها خواست ندای مظلومیت کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانند

نماینده حماس در تهران در بیانیه‌ای از اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، مذهبی و اجتماعی در ایران خواست ندای مظلومیت کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانند.

نماینده حماس در تهران در بیانیه‌ای از اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، مذهبی و اجتماعی در ایران خواست ندای مظلومیت کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیانیه خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی - حماس در ایران آمده است: «دشمن صهیونیستی در ادامه جنایات وحشیانه خود از 14 روز پیش در نوار غزه، بامداد یک‌شنبه یکی از فجیع‌ترین جنایت‌های خود در این منطقه را مرتکب شد و با حملات سنگین توپخانه‌ای و هوایی دو محله "الشجاعیه" و "الفتاح" غزه را زیر آتش گرفت و ده‌ها زن و کودک و پیر و جوان را به شهادت رسانده و صدها نفر دیگر را نیز زخمی کرده و هم‌چنان اجساد تعداد زیادی از قربانیان این جنایت در خیابان‌های غزه پراکنده است و ارتش صهیونیستی با حمله به آمبولانس‌ها و خودروهای امداد، مانع انتقال پیکرهای شهدا و مجروحان به بیمارستان‌ها می‌شود.

این جنایت هولناک، ما را به یاد کشتارهایی چون "دیر یاسین" ، "قانا" و "صبرا و شتیلا" می‌اندازد و بار دیگر چهره غیرانسانی و زشت رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیش‌تر از گذشته نمایان کرد.

دشمن صهیونیستی که در عرصه جنگ در مقابل غیورمردان مقاومت فلسطین ناتوان است و دیروز شنبه ضربات مهلکی را از نیروهای مقاومت دریافت کرد، امروز یک‌شنبه انتقام آن را از زنان و کودکان فلسطینی گرفت.

با توجه به عمق فجایع و جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در نوار غزه از اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، مذهبی و اجتماعی در ایران انتظار می‌رود در راستای حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان‌ فلسطین، با محکوم کردن این جنایات، در رسواکردن رژیم صهیونیستی به هر وسیله ممکن به ویژه از طریق شبکه‌های ارتباط اجتماعی و پایگاه‌های اینترنتی و غیره سهیم باشند و ندای مظلومیت کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانند.»

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 93042916822
  • خبرنگار :