شرکت فیس بوک دکمه "خرید" را به صورت آزمایشی در وبسایت خود اضافه کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیس بوک گفته است که افزودن این امکان تلاشی برای افزایش فروش و درآمد خود از طریق بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است.
فیس بوک در اطلاعیهای در این خصوص عنوان کرد که افزودن این دکمه به کاربران این امکان را میدهد تا محصولات مورد نیاز خود را مستقیما از وبسایتهای مختلف خریداری کنند و برای این کار نیازی به خروج از وبسایت فیس بوک نیست.
دکمه جدید "خرید" در پائین تبلیغات فیس بوک ظاهر میشود و در حال حاضر این دکمه به صورت آزمایشی برای گروهی از کاربران و برخی از شرکتهای کوچک و متوسط آمریکایی ظاهر میشود.
به گزارش آسوشیتد پرس، افزودن این دکمه در حالی صورت میگیرد که فیس بوک در تلاش است تا درآمدهای خود از محل تبلیغات کسب و کارها را افزایش دهد.
آمارهای منتشر شده نشان میدهند که شرکت فیس بوک در سال جاری میلادی 7.8 درصد مجموع هزینههای تبلیغات دیجیتال جهان را به خود اختصاص خواهد داد که نسبت به سهم 5.8 درصدی در سال 2013 افزایش نشان میدهد.
انتهای پیام