مهمترین مشکل مصرف‌کنندگان خودرو چیست؟

براساس نظرسنجی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان ایرانی مهمترین مشکل بازار خودروی کشور را انحصاری بودن آن می‌دانند.

براساس نظرسنجی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان ایرانی مهمترین مشکل بازار خودروی کشور را انحصاری بودن آن می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خودرو جزو کالاهایی است که مصرف‌کنندگان ایرانی همواره از قیمت و کیفیت آن ناراضی هستند.

البته در دو سال اخیر به دلیل رشد دو برابری قیمت خودرو حجم این نارضایتی‌ها نیز افزایش یافته است.

در این زمینه به بهانه اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی از سوی شورای رقابت، خبرگزاری ایسنا نظرسنجی را برای سنجش نظر مصرف‌کنندگان ایرانی برگزار کرد.

در این نظرسنجی تحت عنوان "مهمترین مشکل مصرف‌کنندگان خودرو در کشور چیست؟" سه گزینه "عدم تناسب کیفیت با قیمت"، "انحصار در بازار داخلی خودرو" و "ضعف خدمات فروش و پس از فروش" وجود داشت و 6589 نفر نیز در این نظرسنجی شرکت کردند.

براساس نتایج این نظرسنجی،55.6 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مهمترین مشکل مصرف‌کنندگان‌ خودرو در کشور را انحصاری بودن بازار خودروی ایران دانسته‌اند.

پس از آن 41.52 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز معتقدند که عدم تناسب کیفیت با قیمت خودروهای داخلی مهمترین مشکل مصرف‌کنندگان این کالا در کشور است.

3.45 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز ضعف خدمات فروش و پس از فروش را مهمترین مشکل مصرف‌کنندگان خودرو در ایران دانسته‌اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93042112017
  • خبرنگار : 71186