بختیاری: داعش محصول آمریکاست

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بدعت و تحریف از شیوه‌های استکبار است، گفت: داعش از محصولات آمریکا است.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بدعت و تحریف از شیوه‌های استکبار است، گفت: داعش از محصولات آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، سیدمرتضی بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، وی با اشاره به پنجم تیرماه سالروز مبارزه جهانی با مواد مخدر افزود: ‌نیروی انتظامی در این راه 3 هزار و 700 شهید تقدیم انقلاب کرده است و همه ما باید احساس مبارزه با مواد مخدر را در خود داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور ادامه داد: شهید بهشتی یکی از شخصیت‌های استثنایی کشور بود و احاطه کامل به مسائل کشوری داشت.

بختیاری ادامه داد:‌ دشمنان ما سعی در شناسایی اینگونه افراد داشتند تا آنها را از سر راه بر دارند و با دیدن اینکه نمی‌توانند با وجود دکتر بهشتی به اندیشه‌های انقلاب نفوذ کنند در صدد ترور این شخصیت برآمدند.

وی افزود: شهید بهشتی را نخست ترور شخصیتی کردند و بعد ایشان را ترور فیزیکی کردند و خون این شهیدان مایه حیات اسلام است.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور یادآور شد: گروهک‌های تکفیری و داعش که به جان اسلام افتاده‌اند همان اسلام آمریکایی است که نه تنها به جان شیعه بلکه به به جان تمام اسلام افتاده‌اند و با نام مذهب‌ علیه مذهب عمل می‌کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93040703880
  • خبرنگار :