در دومین روز نمایشگاه بورس صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کانون کارگزاران ایران و عمان

در دومین روز برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تفاهم نامه همکاری بین کانون کارگزاران ایران و عمان به امضا رسید.

در دومین روز برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تفاهم نامه همکاری بین کانون کارگزاران ایران و عمان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روح الله میرصانعی - دبیر کل کانون کارگزاران - در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت: یکی از سیاست‌های دولت بهبود ارتباط با جامعه جهانی است که دراین راستا نهادهای بازار سرمایه تعاملاتی را با سایر کشورها برقرار کردند که یکی از این کشورها کشور عمان است.

وی افزود: کانون کارگزاران با کانون مشابهی که در کشور عمان وجود دارد مراوداتی را برقرار کرد و در راستای توسعه تعاملات پیش نویس تفاهم نامه تنظیم و به امضا رسید.

به گفته دبیر کل کانون کارگزاران، تفاهم نامه در راستای تبادل تجربیات، آشنایی با ساختار بازار سرمایه توسط کانون‌ها و تبادل تجربیات برای آموزش نیروهای حرفه‌ای در صنعت کارگزاری به امضا رسید.

میرصانعی ادامه داد: با امضا و تبادل اطلاعات بین کانون کارگزاران ایران و عمان امیدواریم بتوانیم همکاری‌ها را توسعه داده و با بازار سرمایه آن کشور آشنا شویم.

وی با بیان این‌که بازار سرمایه و کانون کارگزاران ایران از نظر آموزش و نیروی انسانی توسعه یافته‌تر از کشور عمان است، ادامه داد: حجم معاملات بازار سرمایه ایران و عمان قابل مقایسه نیست ولی با این حال کانون کارگزاران ایران در حوزه آموزش به کشور عمان کمک کرده و با این کشور به تبادل اطلاعات خواهد پرداخت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 93031909554
  • خبرنگار :