در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی بانک، بیمه و بورس مطرح شد؛

افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بانک دی از 20 خرداد

صندوق قرض‌الحسنه بانک دی به‌طور رسمی از روز سه‌شنبه(20 خرداد ماه) افتتاح می‌شود.

صندوق قرض‌الحسنه بانک دی به‌طور رسمی از روز سه‌شنبه(20 خرداد ماه) افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم صفرلکی – مدیر روابط عمومی بانک دی – به تشریح برنامه‌های این بانک در چهار روز باقیمانده در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بیمه و بورس پرداخت.

وی با اشاره به این‌که هر یک از این چهار روز به نامی نامگذاری شده است، گفت: عنوان روز اول«بانک و اقتصاد مقاومتی» است که براین اساس در روز یکشنبه کارگاه آموزشی نقش رسانه در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید حوزه برگزار می‌شود.

صفرلکی گفت: شناسایی کارگاه آموزشی، آشنایی با معاملات آنلاین، شناسایی و طبقه‌بندی ذینفعان از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه در غرفه بانک دی است.

وی نامگذاری روز دوم را «بانکداری نوین» اعلام کرد و گفت: در روز دوشنبه از خدمات جدید بانک دی در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی شده و نشست هم‌اندیشی بین روسای شعب و دوره آموزشی آشنایی با صندوق سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.

صفرلکی با بیان این‌که روز سه‌شنبه با عنوان «بانک و قرض‌الحسنه» نامگذاری کرده‌ایم، گفت: در این روز با توجه به این‌که پیش از این بانک دی مجوز ایجاد صندوق قرض‌الحسنه را دریافت کرده بود این صندوق به‌طور رسمی افتتاح می‌شود.

وی نام روز چهارشنبه را «بانک دی از منظر بانکداری اسلامی» عنوان کرد و گفت: در روز پایانی از محصولات و برنامه‌های جدید در حوزه بانکداری اسلامی رونمایی شده همچنین ضمانت‌نامه‌های صندوق صادرات مطرح می‌شود.

این در حالی است که بانک دی در حال آماده‌سازی برای حمایت از صادر‌کنندگان است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 93031809178
  • خبرنگار : 71467