درخواست از مالباختگان تعاونی مسکن برق تهران برای حضور در جلسه

هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان برق منطقه‌ای تهران از مالباختگان پروژه زمین‌های هشتگرد خواست تا با حضور در جلسه مورخ 31 اردیبهشت ماه در جریان آخرین وضعیت پرونده شکایت مالباختگان قرار بگیرند.

هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان برق منطقه‌ای تهران از مالباختگان پروژه زمین‌های هشتگرد خواست تا با حضور در جلسه مورخ 31 اردیبهشت ماه در جریان آخرین وضعیت پرونده شکایت مالباختگان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، جلسه بررسی مسایل و مشکلات پروژه زمین‌های هشتگرد با حضور کلیه مالباختگان روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه از سال 14 الی 17 در مجموعه ورزشی پوریای ولی فاز یک شهرجدید هشتگرد برگزار می‌شود.

قرار است تا هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان برق منطقه‌ای تهران گزارشی از آخرین وضعیت پروژه و پرونده شکایت مالباختگان را ارائه دهد.

با توجه به آنکه پرونده شکایت مالباختگان زمین‌های هشتگرد از یکسال گذشته تاکنون از دادسرای خارک به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران جهت رسیدگی و تعیین حکم ارجاع شده است، اعضای تعاونی خواهان روشن شدن هر چه سریعتر وضعیت پرونده در شعبه 76 کیفری استان تهران هستند.

پرونده اعضای تعاونی مسکن کارکنان اداره برق تهران (فاز 5 هشتگرد) سال 88 با حجم 17 کارتن و داشتن 6000 شاکی در شعبه 10 دادسرای خارک به جریان افتاد، مالباختگان که از اعضای تعاونی به شمار می‌روند از سال 87 پی بردند که 9000 قطعه زمین با شگردی خاص به بیش از دو برابر میزان زمین فروخته شده است؛ با به جریان افتادن پرونده و احضار متهمان، جلسات رسیدگی به شکایت مالباختگان از سوی مهدی دواتگری، بازپرس وقت دادسرای خارک برگزار و نتایج آن در سال 91 به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی ارسال شد اما وی پس از یکسال این پرونده را به دلیل وجود برخی نقایص در متن کیفرخواست صادره به دادسرا اعاده کرد.

در سال گذشته 3000 مالباخته دیگر نیز با اطلاع از موضوع طرح شکایت کردند که رسیدگی به بخش دوم این پرونده به دلیل افزوده شدن شکایات جدید هنوز آغاز نشده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قاضی مدیر خراسانی رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، اداره برق منطقه‌ای تهران اخیرا با شاکیان پرونده جلسه‌ای ترتیب داده و آگهی دعوت آن نیز در روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 93022616341
  • خبرنگار : 71282