نامگذاری روز سمنان و تشکیل دبیرخانه مؤثرین سمنان

رییس شورای اسلامی شهر سمنان از تشکیل دبیرخانه مؤثرین سمنان در آینده نزدیک خبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان از تشکیل دبیرخانه مؤثرین سمنان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، عباس آل بویه در گردهمایی فصلی انجمن سمنانی‌های مقیم مرکز با بیان اینکه برای آبادانی بیشتر سمنان، دست کمک به سوی همه شما دراز می کنم، به پتانسیل و توانمندی سمنانی‌های مقیم مرکز اشاره کرد و افزود: امیدواریم که این همایش‌ها و نشست­‌ها، با هدف رشد و توسعه منطقه، استمرار داشته باشد.

آل بویه از سرمایه­ گذاری در سمنان به عنوان یکی از مهمترین بسترهای توسعه این شهر یاد کرد و گفت: انتظار ما این است که همه سمنانی­‌های داخل و خارج از کشور در این زمینه، هم در ایجاد بانک اطلاعاتی و هم در سرمایه­ گذاری دست رد بر سینه همشهریان خود نزنند.

وی با درخواست از تمامی سمنانی‌های خارج از استان برای حمایت زبانی و قلمی از مدیران بومی گفت: همدلی با مدیران سمنانی در داخل و بیرون از سمنان می تواند در پیشرفت این شهر مؤثر باشد.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان همچنین از تشکیل دبیرخانه مؤثرین سمنانی در شورای شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در جلسات و نشست­های بعدی که در سمنان با حضور شما تشکیل خواهیم داد درباره نامگذاری یکی از روزهای سال به نام روز سمنان تصمیم­ گیری خواهیم کرد.

وی همچنین از تحصیل کرده­‌ها و سرمایه­ داران سمنانی­ الاصل خواست تا با سرمایه­ گذاری در پروژه­‌های صنعتی، درمانی، علمی و تجاری در شهر سمنان زمینه­‌های پیشرفت این شهر را بیش از پیش فراهم کنند.

همچنین محمدکاظم شربتدار، شهردار سمنان نیز در این گردهم­ایی خدمتگزاری برای مردم سمنان در کسوت یک شهردار را باعث افتخار و مباهات خود خواند و از تمامی سمنانی‌های خارج از سمنان خواست تا با رفت و آمد مستمر در شهر سمنان و ارائه نظرات مثبت و سازنده خود به مجموعه شورا و شهرداری، مدیران شهری را در ارائه خدمات به روزتر و مطلوب­تر به شهروندان شهر اخلاق یاری کنند.

گفتنی است سلسله همایش­های انجمن سمنانی های مقیم مرکز در اولین جمعه هر فصل برگزار می­‌شود که طی آن ادبا، شعرا، عالمان، مسؤولین و مؤثرین سمنانی به ایراد سخن و یا ارائه آثار علمی و ادبی خود می­‌پردازند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93013113364
  • خبرنگار :