کلاهبردار هشت میلیاردی از گلستانی‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: جاعل کلاهبردار که با سوءاستفاده از عناوین جعلی، اقدام به هشت میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: جاعل کلاهبردار که با سوءاستفاده از عناوین جعلی، اقدام به هشت میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ علی‌اکبر جاویدان روز یکشنبه در این باره اظهارکرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، موفق به دستگیری مردی 40 ساله که با معرفی خود به عنوان یکی از مقامات عالی‌رتبه، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، شدند.

وی گفت: متهم با سوءاستفاده از عناوین جعلی و با شناسایی شهروندانی که دارای مشکلات قضایی بودند، با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 100 میلیون تومانی از وی توسط این کلاهبردار تصریح‌کرد: با راهنمایی مالباخته متهم در سطح شهر گرگان شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه‌داد: متهم در تحقیقات به جرم خود اقرار و به 15 فقره کلاهبرداری از مردم در استان گلستان و چهار استان همجوار اعتراف کرد.

جاویدان با بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته توسط این کلاهبردار بیش از هشت میلیارد ریال تخمین زده شده به دستگیری همدست وی طی یک عملیات اشاره کرد و افزود: همدست متهم نیز در مخفیگاه خود شناسایی و به جرم خود اعتراف کرد.

در همین راستا یک دستگاه سواری مگان متعلق به متهم نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 93012408426
  • خبرنگار :