شناسایی و دستگیری 33 سارق در لرستان

جانشین رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: 17 سارق طی 24 ساعت گذشته در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: 17 سارق طی 24 ساعت گذشته در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، سرهنگ «سلیمانی» در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در مرکز و دیگر شهرستان‎های استان مأموران انتظامی تحقیقات خود را بصورت ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی اظهار کرد: پس از انجام کار اطلاعاتی، مأموران انتظامی یگان‎های تابعه لرستان با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‎هایی از سارقان حرفه‎ای در این پرونده‎ها را به دست آورده و با پیگیری مداوم مأموران انتظامی، مخفی‎گاه سارقان شناسایی و تحت کنترل ویژه پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی این متهمان دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار گرفت که طی عملیات‎هایی منسجم و جداگانه 33 سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه مالباختگان نیز شناسایی شده‎اند، گفت: سارقان در بازجویی اولیه تاکنون به 28 فقره انواع سرقت اعتراف کرده و مقادیری اموال مسروقه نیز از آنان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه این سارقان توسط ماموران انتظامی شهرستان‎های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، پلدختر، سلسله و پلیس آگاهی استان دستگیر شده‎اند، یادآور شد: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 93011101829
  • خبرنگار :