پیرموذن ضمن حمایت از «کمپین آری به تولید ملی» :

آری به تولید ملی بی تردید یار اشتغال زایی است

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن حمایت از «کمپین آری به تولید ملی» از رییس جمهور درخواست کرد لبخند به تولید ملی را ابتدا از خود آغاز کند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن حمایت از «کمپین آری به تولید ملی» از رییس جمهور درخواست کرد لبخند به تولید ملی را ابتدا از خود آغاز کند.

کمال الدین پیرموذن، عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا در خصوص اهمیت حمایت از تولید داخل با بیان اینکه از آقای مصطفی حسنی، طراح نماد کلید دکتر روحانی و پیش رو در طرح کمپین «نه به یارانه» و «آری به تولید ملی» کمال تشکر را دارم، گفت: این طرح نشانه تولد دوباره امید است وبی شک بسیار تاثیر گذار خواهد بود زیرا بها دادن به تولید مولد و اشتغال زا یگانه شاه کلید رئیس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی و تحقق حماسه اقتصادی ملت ایران است.

وی با تاکید بر نقش دولت در این مسیر افزود: از رییس جمهور با کفایت خواستارم لبخند به تولید ملی و کالای ایرانی را ابتدا خود آغاز کند. آری به تولید ملی بی تردید یار اشتغال زایی و دشمن اعتیاد جوانان خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه چندین سال است اقتصاد کشور خلاف جهت اقتصاد مولد حرکت کرده، اظهار کرد: در سال های گذشته به جای بها دادن به تولید، به سوداگری بها داده شد و به جای یاد دادن ماهیگیری و تامین لوازم صید ماهی، ماهی کوچکی را بین جوانان توزیع کرده اند.

پیرموذن ضمن امیدواری نسبت به موفقیت این طرح و تحقق حماسه اقتصادی تصریح کرد: بها دادن به رهنمودهای رهبری در پیشبرد سیاست های اقتصاد مولد تاثیر سرنوشت سازی خواهد داشت.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در خصوص نسبت «آری به تولید ملی» با اقتصاد مقاومتی گفت: این دو لازم و ملزوم و مکمل یکدیگر خواهند بود.

وی در خصوص نتایج حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: در نتیجه آری به تولید داخل، قدرت چانه زنی در تعامل عزت خواه و سازنده با دنیا بیشتر، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی پر رونق تر و حماسه اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی و جلب افکار عمومی رقم زده خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 92122717952
  • خبرنگار :