وزیر اسرائیلی: عباس نماینده فلسطینی‌ها نیست

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه محمود عباس نماینده فلسطینی‌ها نیست، گفت: روابط میان تل‌آویو و واشنگتن "گنجی مهم و استراتژیک" است.

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه محمود عباس نماینده فلسطینی‌ها نیست، گفت: روابط میان تل‌آویو و واشنگتن "گنجی مهم و استراتژیک" است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نفتالی بنت، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیواسرائیل گفت: بر هیچ کسی پوشیده نیست که فشارهایی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در عرصه سیاسی وجود دارد اما ما همچنان برای حفظ منافع و امنیت اسرائیل تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: روابط میان ما و آمریکا "گنجی مهم و استراتژیک" است و ارزش زیادی دارد اما هم‌پیمانان ما اجازه دارند که با هم بحث و مناقشه کنند.

بینت تاکید کرد: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نماینده فلسطینی‌ها نیست.

وی تصریح کرد: اظهارات باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه زمان تشکیل "کشور یهود" در حال پایان یافتن است، به اسرائیلی‌ها ثابت می‌کند که آنها در این زمان حساس تنها باقی خواهند ماند و دیگر هیچ کسی پیدا نمی‌شود که بتوانند بر آن تکیه کنند.

بنت در ادامه افزود: جنگی که روسیه در اوکراین به راه انداخته نشان داد که توان مانور آمریکا بسیار ضعیف است و در نهایت اسرائیلی‌ها باید بر خودشان تکیه کنند.

وی تاکید کرد: تنها وجود یک ارتش قدرتمند می‌تواند ما را به اهدافمان برساند و ما به خاطر تحقق منافع خود باید دست به اقداماتی مناسب بزنیم.

وی در خصوص چارچوب توافقی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: من هیچ توافقنامه‌ای مبنی بر عقب نشینی از مرزهای 1967 را قبول نمی‌کنم اگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل توافقنامه را امضا کند ما در دولت وی نمی‌مانیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 92121208168
  • خبرنگار : 71516