کنگره جهانی موبایل

اکسپریا M2؛ تازه‌وارد سونی در رده متوسط

شرکت سونی در کنگر جهانی موبایل از جدیدترین گوشی هوشمند سطح متوسط خود به نام اکسپریا M2 رونمایی کرد.

شرکت سونی در کنگر جهانی موبایل از جدیدترین گوشی هوشمند سطح متوسط خود به نام اکسپریا M2 رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از فون آرنا، این گوشی تمام قابلیت‌های اصلی که یک اسمارت فون را برای کاربر مطلوب می‌کند برخوردار است و قیمت مناسبی خواهد داشت.

جانشین اکسپریا M4 اینچی از یک نمایشگر 4.8 اینچی بهره می‌برد که البته وضوح تصویر آن نسبت به مدل پیشین که 480 در 854 پیکسل بود ارتقای قابل توجهی پیدا نکرده و تنها 540 در 960 پیکسل وضوح دارد.

سونی ادعا کرده که این گوشی بزرگترین نمایشگر QHD را در کلاس خود دارد اما قدری بررسی در میان اسمارت فونها نشان می‌دهد که این محصول جدید سونی به لحاظ وضوح تصویر اصلا مطلوب نیست و وضوح 229 پیکسل در هر نقطه به هیچ عنوان جذاب به نظر نمی‌رسد.

این گوشی از یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، دوربین هشت مگاپیکسلی با سنسور Exmor، رم یک گیگابایتی با حافظه داخلی هشت گیگابایت برخوردار است. هنوز مطلبی درباره امکان الصاق کارت حافظه جانبی در این گوشی منتشر نشده البته مطمئنا اکسپریا M2 این امکان را خواهد داشت.

تازه وارد سونی در رده گوشیهای متوسط از باتری نسبتا بزرگ 2300 میلی آمپر بهره می برد و در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش از ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

هنوز بازار دقیق این گوشی و از همه مهمتر قیمت آن مشخص نشده اما احتمالا تمام بازارهایی که اکسپریا M در آنها عرضه شده بود شاهد ورود اکسپریا M2 نیز خواهند بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 92120503040
  • خبرنگار : 71121