در افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فجر

رضاکیانیان و رخشان بنی‌اعتماد از هما روستا تقدیر کردند

با حضور رخشان بنی‌اعتماد و رضا کیانیان از هما روستا در افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر تقدیر شد.

با حضور رخشان بنی‌اعتماد و رضا کیانیان از هما روستا در افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مراسم افتتاحیه سی‌ودومین جشنواره‌ی فیلم فجر که شامگاه 11 بهمن ماه در تالار وحدت برگزار شد، پس از نمایش کلیپ کوتاهی به کارگردانی محمدعلی سجادی درباره‌ی هما روستا از این بازیگر سینما و تئاتر ایران تقدیر شد.

رخشان بنی اعتماد و رضا کیانیان برای بزرگداشت هما روستا به روی سن آمدند.

رضا کیانیان بازیگر سینما در سخنانی گفت: واقعا خوشحالم و افتخار می‌کنم که برای بزرگداشت خانم هما روستا روی صحنه آمده‌ام. من اولین جایزه‌ام را در سینما از دست خانم روستا گرفتم و در صحنه هم با کمک او رشد کردم و هم‌اکنون برای او سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی سپس خطاب به علی جنتی (وزیر ارشاد ) بیان کرد: آقای وزیر دولت تدبیر و امید! لطفا در هیات دولت مطرح کنید که آلودگی هوا به عنوان یک قاتل زنجیره‌ای در خیابان‌های تهران به راه افتاده است. این آلودگی روزی 248 نفر را می‌کشد، اگر می‌خواهید این جشن برقرار باشد، لطفا آلودگی هوا را مهار کنید.

سپس رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما در سخنانی گفت: با ادای احترام به هما روستا؛ نه فقط به دلیل هنر بازیگری‌اش بلکه به دلیل حضور بی‌مثالش در هنرِ چگونه هنرمند ماندن و بودن.

در ادامه هما روستا که به شدت مورد تشویق حاضران قرار گرفته بود، گفت: من خیلی تشکر می‌کنم؛ هم از رضا و هم از رخشان که مرا دلگرم کردند. از تمام هموطنانم تشکر می‌کنم که با مهرشان مرا به زندگی امیدوار می‌کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92111107508
  • خبرنگار : 71408