اکبرپور: صدرنشینی باعث شد محتاط باشیم

مهاجم استقلال می‌گوید: به این دلیل که در صدر جدول قرار داشتیم، با احتیاط زیادی مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

مهاجم استقلال می‌گوید: به این دلیل که در صدر جدول قرار داشتیم، با احتیاط زیادی مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیاوش اکبرپور پس از پایان داربی در مورد این بازی گفت: ما به این دلیل که در صدر جدول بودیم و 4 امتیاز با حریف اختلاف داشتیم در این بازی محتاط‌تر از حریف به میدان آمدیم و به اعتقاد من نیمه اول استقلال برتر از حریف بود اما نیمه دوم نیز آن‌ها بهتر بودند.

مهاجم استقلال افزود: این بازی برای ما حکم بازی بیرون از خانه را داشت و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم باکسب پیروزی دل هواداران خود را شاد و همچنین صدرنشینی را حفظ کنیم.

وی درباره علت احتیاط بیش از حد دو تیم در این دیدار گفت: تیم استقلال با سه فوروارد بازی را شروع کرد اما شرایط به گونه‌ای بود که باید با احتیاط بازی می‌کردیم و به خاطر همین احتیاط‌مان بود که پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم برتر از ما ظاهر شدند.

اکبرپور درباره میزان شانس استقلال برای کسب قهرمانی در لیگ برتر گفت: در حال حاضر زود است در این باره قضاوت کنیم اما قطعا کسب قهرمانی لیگ برتر هدف اصلی استقلال است که ان‌شاءالله به این هدف نیز خواهیم رسید.

مهاجم استقلال درباره نارضایتی تماشاگران از نحوه بازی دو تیم در داربی گفت: حق با مردم است چرا که آن‌ها توقع دارند از تیم محبوب‌شان بازی خوبی را شاهد باشند. آن‌ها می‌خواهند فوتبال خوبی ببینند هرچند با شکست یکی از تیم‌ها همراه باشد. این چهاردهمین داربی من بود اما با این حال من به شخصه در این بازی محتاط بودم چه برسد به بازیکنانی که تجربه چندانی نداشتند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ دی ۱۳۹۲ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92102715866
  • خبرنگار : 71506