معاون وزیرراه و شهرسازی خبر داد

تکمیل مترو هشتگرد در سال آینده

معاون وزیرراه و شهرسازی از تکمیل مترو هشتگرد در سال آینده خبر داد و گفت:‌ مکتوم ماندن مشکلات از مهم ترین دلایل تکمیل نشدن مسکن مهر است.

معاون وزیرراه و شهرسازی از تکمیل مترو هشتگرد در سال آینده خبر داد و گفت:‌ مکتوم ماندن مشکلات از مهم ترین دلایل تکمیل نشدن مسکن مهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محسن نریمان در نشست شورای مسکن استان البرز، دستگاه های اجرایی خدمت‌رسان را در جهت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر ضروری عنوان و اظهار کرد: دولت برای تامین بودجه مسکن مهر اعتباری مشخص نکرده است و تسهیلاتی که از سوی مردم پرداخت می‌شود زمینه تکمیل پروژه مسکن مهر را فراهم می‌کند بنابراین مردم متولی اصلی تامین اعتبار مسکن مهر هستند.

وی اختصاص وام‌های کم بهره را عامل اصلی استقبال مردم از پروژه‌های مسکن مهر دانست و افزود: مردم به امید وام کم بهره و خرید خانه ارزان قیمت از این پروژه استقبال کردند حال اگر دولت و دستگاه‌های خدمت‌رسان بخواهند به دلیل افزایش هزینه در تکمیل مسکن مهر کوتاهی کنند برخلاف تعهد خود عمل کرده‌اند.

رییس شرکت عمران شهرهای جدید به چگونگی فعالیت پیمانکاران این پروژه اشاره و اظهار کرد: پیمانکاران پروژه مسکن مهر با رصد همه شرایط پا به عرصه گذاشته و قرارداد همکاری امضا کردند لذا نباید به بهانه گرانی و تورم فعالیت خود را به تاخیر بیندازند بلکه باید از نهایت توان خود در جهت تسریع روند تکمیل این پروژه استفاده کنند.

نریمان نقل و انتقال آزاد مسکن مهر را عاملی برای تامین بودجه این پروژه دانست و گفت: با آزادسازی خرید و فروش مسکن مهر می توان به تامین بخشی از هزینه های تکمیل این پروژه امیدوار بود.

وی از تکمیل مترو هشتگرد در سال 93 سخن گفت و افزود: راه اندازی خط متروی هشتگرد به میزان قابل توجهی مشکلات حمل و نقل این شهر را کاهش می‌دهد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت کار شورای مسکن در روند تسریع بهره‌برداری از پروژه های مسکن مهر گفت: مکتوم ماندن مشکلات از مهم ترین دلایل عدم تکمیل مسکن مهر به شمار می رود لذا در شورای مسکن باید صراحتا به بیان و بررسی مشکلات بپردازیم و با ارائه راهکار مناسب روند تکمیل این پروژه را تسریع بخشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 92102313046
  • خبرنگار :