دستگیری کلاهبردار 20 میلیاردی در لرستان

فرمانده‌ی انتظامی لرستان از دستگیری فردی که با جلب اعتماد روستائیان شهرستان بروجرد نسبت به کلاهبرداری‎های متعدد اقدام می‌کرد، خبر داد.

فرمانده‌ی انتظامی لرستان از دستگیری فردی که با جلب اعتماد روستائیان شهرستان بروجرد نسبت به کلاهبرداری‎های متعدد اقدام می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، سردار «محمد قنبری» در جمع خبرنگاران گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده‌ی کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان بروجرد مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان بروجرد، تحقیقات پلیس برای شناسایی این فرد آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه از مالباختگان، مشخص شد فردی با ظاهری آراسته به اهالی روستای فلک‎الدین شهرستان بروجرد مراجعه و با جلب اعتماد روستائیان نسبت به کلاهبرداری 20 میلیارد ریال اقدام کرده و از محل متواری می‎شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اعلام این موضوع از طریق مالباختگان، اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بروجرد تحقیقات جامعی را برای شناسایی وی در دستور کار خود قرار دادند.

سردار قنبری ادامه داد: طی چندین ماه تلاش، هویت واقعی فرد کلاهبردار که تحت تعقیب پلیس با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، کلاهبرداری و خیانت در امانت بود برای کارآگاهان روشن شد.

فرمانده‌ی انتظامی لرستان ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان پلیس به محل اعزام و وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان بروجرد انتقال دادند.

وی با اشاره به اعترافات متهم دستگیر شده تصریح کرد: در بازجویی‎ها از متهم، وی به کلاهبرداری به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار قنبری افزود: در این پرونده‎ها متهم با استفاده از عنوان‌های مختلف نسبت به کلاهبرداری اقدام کرده که شاکیان پرونده شناسایی و متهم با هماهنگی دستگاه قضایی برای برخورد قانونی به زندان معرفی شد.

فرمانده‌ی انتظامی لرستان با قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرم، از شهروندان خواست هر مورد مشکوک را سریعاً به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

خبرنگار: 69024

  • پنجشنبه/ ۱۹ دی ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 92101910755
  • خبرنگار :