بازیکن تیم ملی نوجوانان به سپاهان پیوست

امیر حسین کریمی بازیکن تیم جوانان سپاهان با درخواست کرانچار قراردادی 3 ساله با این باشگاه امضا کرد و به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست.

امیر حسین کریمی بازیکن تیم جوانان سپاهان با درخواست کرانچار قراردادی 3 ساله با این باشگاه امضا کرد و به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه خبری باشگاه سپاهان، امیر حسین کریمی بازیکن تیم‌های پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با درخواست زلاتکو کرانچار و با قراردادی ۳ ساله به تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه پیوست.

وی پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال سپاهان گفت: از ۷ سالگی وارد تیم‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شده‌ام و پیشرفتم را مدیون این باشگاه هستم.

کریمی ادامه داد: خوشحالم که با توجه به درخشش در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان مورد توجه مربی بزرگی همچون زلاتکو کرانچار قرار گرفته‌ام و عزم خود را جزم کرده‌ام تا از فرصت حضور در پرافتخارترین تیم سال‌های اخیر ایران بیشترین بهره را ببرم و این فرصت طلایی را به راحتی از دست ندهم.

وی افزود: حضور در تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در کنار بزرگان فوتبال ایران برای من افتخار بزرگی است. همه تلاش خود را به کار می‌بندم تا بتوانم بازیکنی سودمند باشم و به عنوان فرزند مکتب سپاهان بتوانم پاسخ اعتماد باشگاه و کرانچار را بدهم.

ملی پوش ایران در جام جهانی نوجوانان همچنین از دعوت خود به تیم ملی جوانان خبر داد و گفت: با تیم ملی جوانان قرار است به زودی در تورنمنتی که در ایتالیا برگزار می‌شود حاضر شوم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ آبان ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92082113579
  • خبرنگار :