محکوم کردن اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران از سوی ائمه جمعه خاش

ائمه جمعه شیعه و سنی فرماندار و سران قبایل شهرستان خاش، اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران را محکوم کردند.

ائمه جمعه شیعه و سنی فرماندار و سران قبایل شهرستان خاش، اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران را محکوم کردند.

امامان جمعه شیعه و سنی فرماندار و سران قبایل و طوایف شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران و سربازان حافظ مرزهای کشور در نقطه مرزی سراوان را محکوم کردند.

حجه الاسلام محمدحسین میری امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که مرزداران ما را شهید کرده‌اند دست نشانده دشمنان استکباری هستند که وحدت شیعه و سنی و زندگی مسالمت آمیز مردمان ما را برنمی‌تابند و بی دلیل انسان‌های بیگناه را به شهادت می‌رسانند و باید در پیشگاه خداوند و ملت ایران پاسخگو باشند.

مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم با محکوم کردن جنایت اشرار از خدا بی خبر در سراوان اظهارداشت: بدون شک خون افراد بیگناه پایمال نمی‌شود.

وی افزود: شهدای ما مظلومانه به دست عوامل فتنه گروه فریب خورده به شهادت می‌رسند ولی این شهادت‌ها سبب استحکام وحدت مردمان ما به شمار می‌روند.

وی گفت: اتحاد و همدلی مردم شیعه و سنی در منطقه برای دشمنان اسلام و کشور سنگین و ناگوار بوده و بر همین اساس آنها با طرح برنامه‌های تفرقه افکنانه برای این موضوع بزرگ نقشه می کشند.

علیرضا شهرکی فرماندار خاش هم گفت: عملیات‌های تروریستی و شهادت نیروهای سپاه اسلام کوچکترین آسیبی به کشور و نظام وارد نمی کند لذا دشمنان ما بدانند که از این طریق هرگز نمی‌توانند به کشور آسیب برسانند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ آبان ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 92080502564
  • خبرنگار :