تیموریان: به کی‌روش زنگ بزنند و بگویند تا شجاعی را بازی ندهد

هافبک تیم ملی می‌گوید این حق شجاعی است که در تیم ملی حضور داشته باشد.

هافبک تیم ملی می‌گوید این حق شجاعی است که در تیم ملی حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرانیک تیموریان بعد از پیروزی دو بر یک ایران برابر تایلند در جمع خبرنگاران گفت: موضوع اصلی کسب سه امتیاز بود که بدست آوردیم. شرایطمان خوب است و توانسته‌ایم جایگاهمان را مستحکم‌تر کنیم و برای جام‌ ملتها آماده تر شویم.

او در ادامه با انتقاد از تماشاگران تیم ملی که به شجاعی معترض بودند، اظهار کرد: کسانی که به حضور شجاعی معترض بودند، بیایند و به موبایل آقای کی‌روش زنگ برنند و بگویند او را بازی ندهد. این حق شجاعی است که در تیم ملی باشد. او مدتها در اروپا بازی کرده و برای پرچم این کشور تلاش کرده است.

هافبک وسط تیم ملی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم ملی بیان کرد: ما چهار ماه بود که کنار هم نبودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما در سه بازی آخر توانستیم به یکباره به جام جهانی راه پیدا کنیم و باید این اردوها ادامه پیدا کند تا در جام جهانی هم موفق‌تر باشیم.

تیموریان در پایان و در پاسخ به این سوال که بازی استقلال برابر بوریرام چقدر در میزان موفقیت تیم ملی برابر تایلند موثر بود، گفت: به هرحال 5-6 بازیکن استقلالی در تیم ملی هستند. ما در کنار یکدیگر هماهنگ شده‌ایم و از هم شناخت داریم. خدارا شکر امروز بهتر بودیم و موفق شدیم تا پیروز از میدان خارج شویم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ مهر ۱۳۹۲ / ۲۱:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92072315107
  • خبرنگار : 71486