منصور ضابطیان: بودن شبکه‌های جدید بهتر از نبودنشان است

منصور ضابطیان راه‌اندازی شبکه‌های جدید را مثبت دانست و گفت: این اتفاق در همه جای دنیا میافتد و اتفاق بدی نیست چون به مخاطب حق انتخاب می‌دهد.

منصور ضابطیان راه‌اندازی شبکه‌های جدید را مثبت دانست و گفت: این اتفاق در همه جای دنیا میافتد و اتفاق بدی نیست چون به مخاطب حق انتخاب می‌دهد.

کارگردان و تهیه‌کننده‌ «رادیو هفت» شبکه آموزش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیان کرد: در همه‌ی کشورهای دنیا مجموعه‌ای از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به شیوه‌ی تخصصی که به شبکه‌های اصلی هم لینک شوند تأسیس می‌شود.

او افزود: تاسیس شبکه‌های متعدد به مخاطب حق انتخاب می‌دهد تا اگر دوست دارد آثار طنز را تماشا کند به سراغ شبکه طنز برود و اگر می‌خواهد آثار نمایشی جدی‌تر ببیند، به سراغ شبکه‌ی دیگری برود.

ضابطیان معتقد است: از آنجا که تأسیس شبکه‌های جدید گران‌قیمت نیست و به بودجه‌ی زیادی نیاز ندارد، بودنش از نبودنش بهتر است.

کارگردان رادیو هفت ضمن بیان اینکه حتی اگر شبکه‌های جدید برنامه‌های تکراری پخش کنند باز هم بودنشان از نبودنشان بهتر است خاطرنشان کرد: به هر حال بیننده می‌تواند انتخاب کند،‌ بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی در کنداکتور پخش جایی برای تکرار ندارند و این باعث می‌شود که بیننده آن برنامه‌ها را از دست بدهد.

او ادامه داد: بنابراین اگر شبکه‌ای وجود داشته باشد که بتواند به طور مرتب و طبق یک برنامه‌ریزی آنها را تکرار کند اتفاق خیلی خوبی است.

این برنامه‌ساز در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا از او برای برنامه‌سازی در شبکه‌ی نسیم دعوت شده است؟ گفت: تاکنون از من درخواستی نشده است ولی اگر بخواهند استقبال می‌کنم چرا که کار ما برنامه‌سازی است.

ضابطیان در پایان نیز عنوان کرد که مسعود رایگان‌، غلامرضا کویتی‌پور‌، حسین عرفانیان و محمد سریر مهمانان هفته‌ی آینده‌ی «رادیو هفت» هستند که با آنها گفت‌وگو کرده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مهر ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92072113139
  • خبرنگار :