ضرغامی:

صداوسیما با ایجاد شبکه‌های جدید تلاش دشمنان را با شکست مواجه کرد

رییس سازمان صداوسیما یکی از مأموریت‌های رسانه ملی را امیدبخشی در جامعه دانست و گفت: صداوسیما با ایجاد شبکه‌های جدید، توانسته امیدآفرینی را در قالب برنامه‌سازی ارائه و تلاش دشمنان را در ایجاد یأس و ناامیدی با شکست مواجه کند.

رییس سازمان صداوسیما یکی از مأموریت‌های رسانه ملی را امیدبخشی در جامعه دانست و گفت: صداوسیما با ایجاد شبکه‌های جدید، توانسته امیدآفرینی را در قالب برنامه‌سازی ارائه و تلاش دشمنان را در ایجاد یأس و ناامیدی با شکست مواجه کند.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، با حضور رییس سازمان صداوسیما، 115 پروژه فنی در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

این مراسم با حضور آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دکتر علی‌عسکری معاون توسعه و فناوری رسانه، استاندار فارس و جمعی از مدیران و مسؤولان استان برگزار شد.

سید عزت الله ضرغامی طی سخنانی مهم‌ترین رسالت رسانه ملی را افزایش امید و نشاط در جامعه برشمرد و گفت: یکی از موثرترین راهکارهای دستیابی به این هدف، توسعه شبکه‌های دیجیتال و پخش برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی است که در دستور کار رسانه ملی قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده رسانه ملی و تأکید مجدد به مدیریت بر داشته‌ها تأکید کرد: شبکه‌های جدید راه‌اندازی شده بر اساس منابع و امکانات موجود، راه‌اندازی و اصل صرفه‌جویی در آن‌ها رعایت شده است.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به توجه روز افزون مخاطبان به شبکه‌های تخصصی گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده و احصاء نظر مخاطبان، این شبکه‌ها توانسته‌اند رضایت بینندگان خود را جلب کنند.

او با قدردانی از همکاران خود در صدا و سیمای مرکز فارس، تلاش آن‌ها را در تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی به صورت زنده و همزمان از جای جای استان پهناور فارس تحسین کرد و افزود: این اقدام نتیجه باور به توانمندی خود، مدیریت بر داشته‌ها، همدلی و تعهد است.

*** پوشش 71 درصدی شبکه‌های دیجیتالی در فارس

ضرغامی در استان فارس

کشفی، مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس نیز در این مراسم با اشاره به 115 پروژه فنی افتتاح شده در این مرکز گفت: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی 10 سامانه دیجیتال تلویزیونی در نقاط مختلف استان و 93 طرح توسعه شبکه‌های آنالوگ تلویزیونی و رادیویی اف‌ام و 12 طرح زیرساختی سیگنال‌رسانی و فنی است.

کشفی افزود: با بهره‌برداری از سامانه‌های دیجیتالی تلویزیونی در 10 شهر استان، 870 هزار نفر ساکنان این مناطق از برنامه‌های متنوع 20 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی دیجیتال بهره‌مند شدند و پوشش شبکه‌های دیجیتال در استان فارس به 71 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ مهر ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92070603736
  • خبرنگار :