60 درصد فرانسوی‌ها از عملکرد اولاند درباره سوریه ناراضی‌ هستند

طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده طی دو روز اخیر 60 درصد مردم فرانسه از عملکرد رئیس‌جمهوری این کشور در قبال بحران اخیر سوریه اظهار نارضایتی کرده‌اند.

طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده طی دو روز اخیر 60 درصد مردم فرانسه از عملکرد رئیس‌جمهوری این کشور در قبال بحران اخیر سوریه اظهار نارضایتی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی پانوراما، در روزهای 12 و 13 سپتامبر جاری طبق نظرسنجی که از مردم فرانسه به عمل آمد محققان به این نتیجه رسیدند که 60 درصد از مردم فرانسه از عملکرد فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه در مورد بحران سوریه ناراضی هستند. با این وجود وی را در مورد تهدید نظامی علیه سوریه محق می‌دانند.

از این حیث اولاند به همتای روسی خود شباهت دارد چرا که طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده در روسیه نیز تنها 35 درصد از مردم از عملکرد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور رضایت دارند.

این در حالی است که 54 درصد از آمریکایی‌ها عملکرد باراک اوباما، رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا را تایید می‌کنند و طبق نظرسنجی‌های به عمل ‌آمده توسط موسسه "BFI" آمریکا بیش از نیمی از مردم آمریکا از عملکرد رئیس‌جمهوری‌شان درباره مسائل اخیر رضایت دارند.

این در حالی است که تنها 36 درصد از فرانسوی‌ها از عملکرد اولاند اظهار رضایت و خرسندی کرده‌اند.

در مقابل 54 درصد از فرانسوی‌ها فرانسه و آمریکا را در زمینه تهدید نظامی علیه سوریه محق می‌دانند و 44 درصد دیگر اقدام فوق را امری اشتباه تلقی می‌کنند.

این در حالی است که فرانسوا اولاند یکشنبه هفته گذشته حدود 20 دقیقه در تلویزیون رسمی فرانسه پیرامون مسائل گوناگون برای مردم کشورش صحبت کرد و در مورد بحران سوریه نیز توضیحاتی را به مردم فرانسه ارائه داد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 92062314644
  • خبرنگار :