گل‌محمدی: ترسو بازی کردیم اما بردیم

سرمربی نفت تهران از عملکرد بازیکنانش با وجود پیروزی مقابل مس کرمان رضایت نداشت.

سرمربی نفت تهران از عملکرد بازیکنانش با وجود پیروزی مقابل مس کرمان رضایت نداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول سه امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم. شروع خوبی در این بازی داشتیم و به گل هم رسیدیم اما در ادامه کار نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. از شکل بازی تیمم بعد از دقیقه 20 راضی نیستم.

وی افزود: حریف هم با وجود 10 نفره شدن در 20 دقیقه آخر فشار زیادی آورد. نمی‌دانم چرا امروز این همه فشار را تحمل کردیم. بازیکنانم ترسو بازی کردند اما بردیم. این شکل بازی برازنده نفت نبود.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه دلیل ترسو بازی کردن تیمش تاکید بیش از حد برای کسب سه امتیاز بود، عنوان کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم حتما باید سه امتیاز را بگیریم. شاید به همین دلیل استرس باعث شد تحت هر شرایطی از گل زده‌شان محافظت کنند ولی من واقعا از شکل بازی راضی نیستم. حاضر بودم بازی مساوی شود اما این طور بازی نمی‌کردیم. با این حال چنانچه در ادامه کار هم با همین شکل ادامه دهیم به مشکل برخواهیم خورد. باید راهکار بهتری پیدا کنیم تا شجاعانه بازی کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره داوری این دیدار نیز گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی که در جریان بازی تاثیر داشته باشد، به وجود نیامد. اخراج هم به نظر من درست بود.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از بازی فردا بین دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز مطرح کرد: شرایط پرسپولیس را بهتر می‌بینم اما این تجربه را داریم و می‌دانیم تیمی که احساس می‌کند شرایط بهتری دارد بازنده می‌شود. با این حال امیدوارم بازی خوبی از پرسپولیس شاهد باشیم. قلبا دوست دارم پرسپولیس ببرد اما از نظر حرفه‌ای مساوی بهترین نتیجه برای تیمم است. اگر این بازی مساوی شود ما به رده دوم صعود می‌کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92061408689
  • خبرنگار : 71438