در دیدار اعضای جبهه پایداری با مصباح‌یزدی مطرح شد؛

بررسی نتایج انتخابات و تاکید بر نهادینه‌سازی گفتمان انتخاب اصلح

یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت که در دیدار روز گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری علاوه بر مروری بر فرایند و نتایج انتخابات ریاست جمهوری بر نهادینه‌سازی گفتمان انتخاب اصلح تاکید شد.

یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت که در دیدار روز گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری علاوه بر مروری بر فرایند و نتایج انتخابات ریاست جمهوری بر نهادینه‌سازی گفتمان انتخاب اصلح تاکید شد.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری روز گذشته مقارن با سالروز شهادت امام صادق (ع) در محضر آیت‌الله مصباح برگزار شد.

وی در توضیح جزییات این جلسه گفت: در این جلسه علاوه بر مروری بر فرایند و نتایج انتخابات ریاست جمهوری و لزوم اهتمام و فعالیت اعضای جبهه پایداری در کل کشور برای نهادینه‌سازی گفتمان انتخاب اصلح و نتایج حاصل در حوزه مبانی انقلاب اسلامی و اصولگرایی تاکید شد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: گرچه در انتخابات ریاست جمهوری پیروزی ملموس و کوتاه مدت به دست نیامد ولی در حوزه مبانی انقلاب اسلامی تاثیرگذاری بسیاری انجام شد که با توجه به این موضوع توجه به انتخاب اصلح رویکرد قابل قبولی بود که اعضای جبهه پایداری در کل کشور آن را با اعتقاد پیگیری کردند.

وی ادامه داد: با همین رویکرد آقای دکتر جلیلی با فعالیت چند روزه‌ای حدود 4 میلیون رای بی‌شائبه و واعتقادی را کسب کردند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه در این جلسه آیت‌الله مصباح‌یزدی علاوه بر طرح مباحث اخلاقی و اعتقادی شاخصه‌ها و عوامل انسجام تشکیلاتی را تبیین کرد، گفت که مزایا و آفت‌های تشکیلاتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

آلیا ادامه داد: باتوجه به گفتمانی بودن فعالیت‌های جبهه پایداری طرح‌نامه فعالیت‌های فرهنگی نیز در این جلسه مورد تایید آیت‌الله مصباح قرار گرفت. طرح‌نامه‌ای که توسط کارگروه‌های مربوطه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح در این جلسه بر لزوم اولویت‌ قراردادن فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و گفتمانی تاکید کرد افزود: در همین راستا مقرر شد طرح‌نامه فعالیت‌های فرهنگی در راستای ارتقای دانش مسائل فرهنگی و اعتقادی،سیاسی، اجتماعی، تاریخی، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی و سایر سرفصل‌ها در حوزه مباحث گفتمان سازی در قالب کارگروه‌ها و جلسات برای تمامی اعضا تبیین شود چون این طرح‌نامه دارای برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت است.

آلیا در پایان گفت که آیت‌الله مصباح در این جلسه بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محورها و مبانی وحدت بین نیروهای اصولگرا را تبیین کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92061207321
  • خبرنگار : 71234