گردان‌های الاقصی: هدف از حمله به سوریه تامین امنیت اسرائیل است

گردان‌های شهدای الاقصی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دیگر قادر به دفاع از خود نیست، اعلام کردند که طرح حمله به سوریه تنها با هدف تامین امنیت اسرائیل است.

گردان‌های شهدای الاقصی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دیگر قادر به دفاع از خود نیست، اعلام کردند که طرح حمله به سوریه تنها با هدف تامین امنیت اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت پانوراما، گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کردند که توطئه‌های آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به مقاومت در منطقه برای همگان بر ملا شده است و اسرائیل پس از شکست‌های پی در پی خود در سال‌های اخیر دیگر قادر به دفاع از خود نیست.

گردان‌های مذکور تاکید کردند: نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل دریافته‌اند که در سال‌های آتی این رژیم غاصب به خط پایان می‌رسد و به همین دلیل، از طریق سازمان‌های غربی و سفارتخانه‌های آنها و دفاتر سازمان ملل به بحران‌سازی در جوامع عربی می‌پردازند که هدف این طرح‌ها پاشیدن بذر فتنه میان مردم، تضعیف کشورها و بد جلوه دادن قهرمانان ملت‌ها است.

گردان‌های شهدای الاقصی از علما و اندیشمندان امت اسلامی خواست تا با تمام توان و قدرت با این طرح‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کنند و کشورهای عربی را از خطرات ویران‌کننده‌ای که این طرح‌ها بر هویت عربی و اسلامی می‌گذارند، آگاه سازند.

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کردند: حمله احتمالی به سوریه با هدف تحکیم امنیت اسرائیل است و این امر منطقه و جهان را وارد جنگی خواهد کرد که در نهایت آن نظام‌های غربی شکست خورده آن هستند و آزادگان جهان در آن پیروز می‌شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 92061206991
  • خبرنگار : 71457