رئیس پلیس دبی: غرب جنگ در سوریه را رهبری می‌کند

رئیس پلیس دبی با بیان اینکه غرب جنگ در سوریه را راهبری می‌کند، اعلام کرد، شبکه الجزیره ملت سوریه را به مهلکه انداخته است.

رئیس پلیس دبی با بیان اینکه غرب جنگ در سوریه را راهبری می‌کند، اعلام کرد، شبکه الجزیره ملت سوریه را به مهلکه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، ضاحی خلفان، رئیس پلیس دبی با بیان این سوال که چه کسی ارتش مخالفان را ارتش آزاد سوریه و یا ارتش مردم این کشور نامیده؟ گفت: غرب این نام را بر نیروهای مخالفان گذاشته است.

رئیس پلیس دبی ادامه داد: اگرچه بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه زیرکی بسیار به خرج داد و رخدادهای درعا را با زیرکی حل و فصل کرد اما باز هم شبکه الجزیره با اقداماتش ملت سوریه را به مهلکه انداخته است.

ضاحی خلفان پیش‌بینی کرد که شبکه الجزیره پس از موفقیت در اجرای طرح‌های خود مبنی تجزیه "کشورهای عربی مورد نظر صاحبان آن"، به فعالیت‌هایش پایان دهد.

وی همچنین در خصوص شبکه قطری الجزیره خاطرنشان کرد: الجزیره شبکه‌ای است که مالک ‌آن مشخص نیست. همه از آن بیزارند و هیچ کس نمی‌گوید که من موسس آن هستم.

ضاحی خلفان گفت: شبکه الجزیره مردم سوریه را به جنگ با ارتش این کشور کشاند و آنها را وارد مهلکه‌ای کرد که صدها هزار تن قربانی این جنگ شده‌اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 92060200967
  • خبرنگار : 71457