«بازاریابی اجتماعی مادری» به کجا رسید؟

در حالیکه سال گذشته طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به عنوان یکی از برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده خبر ساز شد، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مورد مراحل اجرای این طرح، گفت: با تصویب "مشوق‌های فرزندآوری" در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به مشوق‌های فرزندآوری پیوست و این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده مطرح شد.

در حالیکه سال گذشته طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به عنوان یکی از برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده خبر ساز شد، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مورد مراحل اجرای این طرح، گفت: با تصویب "مشوق‌های فرزندآوری" در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به مشوق‌های فرزندآوری پیوست و این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده مطرح شد.

مریم مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: لازم بود در زمینه افزایش فرزندآوری اقدامات فرهنگی انجام دهیم که در قالب طرح بازاریابی اجتماعی مادری جزوه‌هایی را درباره مزایای جسمی و روانی فرزندآوری برای مادران و تاثیر آن بر تحکیم بنیاد خانواده در اختیار ائمه جماعات سراسر کشور قرار دادیم و این موضوع را در جلسه‌ای با حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس- شورای سیاستگذاری ائمه جماعات- مطرح کردیم.

وی در ادامه گفت: در این جزوه‌ها به معایب کاهش فرزندآوری از نظر امنیتی و اقتصادی و تاثیر آن بر وابستگی ایران به نیروی کار کشورهای دیگر پرداختیم که در ادامه تقسیم کار ملی صورت گرفت و با تصویب مشوق‌های فرزندآوری این کار در قالب این مصوبه ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، بازاریابی اجتماعی مادری یکی از بحث‌ برانگیزترین طرح‌های مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سال 91 بود.

مریم مجتهدزاده - معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 92052010750
  • خبرنگار : 71078