در حالیکه سال گذشته طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به عنوان یکی از برنامههای معاونت امور زنان و خانواده خبر ساز شد، معاون رییسجمهور در امور زنان و خانواده در مورد مراحل اجرای این طرح، گفت: با تصویب "مشوقهای فرزندآوری" در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به مشوقهای فرزندآوری پیوست و این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده مطرح شد.
مریم مجتهدزاده در گفتوگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: لازم بود در زمینه افزایش فرزندآوری اقدامات فرهنگی انجام دهیم که در قالب طرح بازاریابی اجتماعی مادری جزوههایی را درباره مزایای جسمی و روانی فرزندآوری برای مادران و تاثیر آن بر تحکیم بنیاد خانواده در اختیار ائمه جماعات سراسر کشور قرار دادیم و این موضوع را در جلسهای با حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس- شورای سیاستگذاری ائمه جماعات- مطرح کردیم.
وی در ادامه گفت: در این جزوهها به معایب کاهش فرزندآوری از نظر امنیتی و اقتصادی و تاثیر آن بر وابستگی ایران به نیروی کار کشورهای دیگر پرداختیم که در ادامه تقسیم کار ملی صورت گرفت و با تصویب مشوقهای فرزندآوری این کار در قالب این مصوبه ادامه یافت.
به گزارش ایسنا، بازاریابی اجتماعی مادری یکی از بحث برانگیزترین طرحهای مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سال 91 بود.
انتهای پیام