مدیرعامل گسترش فولاد: 10 درصد ورزشگاه را هم به استقلال بدهیم، یک درصدش هم پر نمی‌شود

مدیرعامل گسترش فولاد با تمجید از بازیکنانش می‌گوید استقلال و سایر تیم‌ها در تبریز طرفداری ندارند.

مدیرعامل گسترش فولاد با تمجید از بازیکنانش می‌گوید استقلال و سایر تیم‌ها در تبریز طرفداری ندارند.

غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که چه درصدی از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را به هواداران استقلال در بازی با گسترش فولاد اختصاص خواهد داد، گفت: تیم‌هایی که به تبریز می‌آیند طرفداری ندارند. حتی اگر 10 درصد ورزشگاه‌ را هم به استقلالی‌ها بدهیم،‌ آنها نمی‌توانند حتی یک درصدش را هم پر کنند. بحث تبریز جداست و اگر آنها نتوانستند تماشاگر بیاورند، همکاری می‌کنم تا آنها را راه دهند. به هر حال در جلسه هماهنگی این مسئله قطعا مطرح می‌شود و هر قدر که بگویند، ما مشکلی نداریم.

او در ادامه با ستایش از تیمش و در پاسخ به این سوال که آیا دیدار نخست تیمش برابر استقلال استرس به همراه دارد، بیان کرد: اگر بگویم که استرسی وجود ندارد، دروغ است. استقلال همیشه استقلال است و درست است که می‌گویند این تیم در هفته‌های ابتدایی عملکردش خوب نیست اما همان طور که گفتم آنها همیشه استقلال هستند. از سویی یک سری عوامل دیگر هم وجود دارد که ما را امیدوارتر می‌کند. مثلا این که ما خیلی زودتر از استقلال بسته شده‌ و بدنسازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم تا مسابقه‌ها را با امیدواری بیشتری ادامه دهیم.

مدیرعامل گسترش فولاد همچنین اظهار کرد: خودتان بهتر می‌دانید که بازار نقل‌وانتقالات چه وضعی دارد. تیم ما به عنوان تیمی که خصوصی است و برای اولین بار به لیگ برتر آمده، خوب بسته شده است. سال گذشته هم تیم را جوان بستیم ولی همه می‌گفتند، سقوط می‌کنید و دیدید که مقام نخست را به دست آوردیم. درست است که تیم ما کمی بی‌تجربه است اما دوندگی و باانگیزگی بچه‌های ما نقطه قوت ماست. در چند بازی تدارکاتی‌مان باانگیزه بودیم و حتی یک مساوی هم نداشتیم.

سمندر در پایان و در پاسخ به این سوال که هدف گسترش فولاد در لیگ برتر چیست، گفت: حتما می‌دانید که قرار بود امتیاز تیم را بفروشیم اما شرایطی پیش آمد که خواستیم در لیگ باشیم و فکر می‌کنم گسترش فولاد می‌تواند رتبه‌ای بین هفتم تا دهم جدول را به دست آورد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92050201005
  • خبرنگار : 71486