رییس دادگستری شیراز خبر داد:

جمع‌آوری 700 میلیون تومان در اولین شب گلریزان

در اولین شب گلریزان در شیراز، خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، 730 میلیون تومان کمک‌ کردند.

در اولین شب گلریزان در شیراز، خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، 730 میلیون تومان کمک‌ کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، ذبیح‌الله خدائیان در مراسم گلریزان در شیراز گفت: کمک به آزادی زندانیان، کمک به خود و کل جامعه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 597 نفر از محکومان جرایم غیرعمد در فارس با کمک ستاد دیه آزاد شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با کمک خیرین، با آزادی زندانیان بیشتری مواجه باشیم.

در ادامه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری در این مراسم، گفت: انسان‌ها چهار نوع هستند، برخی هیچ کمکی به دیگران نمی‌کنند، برخی مانند ملائک ذاکر فی‌الذاکرین، برخی غافل‌ فی‌الذاکرین و برخی ذاکر فی‌الغافلین هستند.

وی با بیان اینکه تمام کسانی‌که در زندان بسر می‌برند، گناهکار نیستند، خاطرنشان کرد: فردی را سراغ دارم که خود از 200 نفر چک داشت که مبلغ آن وصول نمی‌شد ولی حاضر نشد هیچ کس را به‌ دلیل بدهی به زندان بیندازد، اما طلبکاری او را به خاطر یک فقره چک به زندان انداخت.

آیت‌الله حائری با بیان این که باید دست چنین انسان‌هایی را بوسید و خطاب به نیکوکاران و خیرین تاکید کرد: چه شرایطی از این بالاتر که شما سایه و سقفی را بر سر خانواده‌ای دوباره برقرار می‌کنید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ تیر ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92043018438
  • خبرنگار :