برخورد خونین مینی‌بوس و کامیون در جاده کرج

مسمومیت یک خانواده با موادشوینده

برخورد خونین مینی‌بوس و کامیون، مسمومیت اعضای خانواده با موادشوینده و قطع‌دست یک جوان از مهمترین عملیات‌های اورژانس تهران در 24 ساعت گذشته است.

برخورد خونین مینی‌بوس و کامیون، مسمومیت اعضای خانواده با موادشوینده و قطع‌دست یک جوان از مهمترین عملیات‌های اورژانس تهران در 24 ساعت گذشته است.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از برخورد خونین یک دستگاه مینی‌بوس و کامیون در جاده قدیم تهران – کرج خبر داد و گفت: در پی وقوع این حادثه که در ساعت 6:28 صبح امروز وقوع آن در جاده قدیم تهران – کرج نرسیده به پادگان دپو گزارش شد، شش تن مجروح شدند.

وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس با چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، گفت: شش مصدوم حادثه پس از دریافت خدمات‌اولیه درمانی به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شدند.

مواد شوینده خانواده‌ای را راهی بیمارستان کرد

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مسمومیت اعضای یک خانواده بر اثر استنشاق گاز موادشوینده در اسلامشهر خبر داد و افزود: به دنبال اعلام وقوع این حادثه در ساعت 11:32 روز گذشته دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در میان‌آباد اسلامشهر، خیابان رسول‌اکرم (ص) اعزام شد.

عباسی افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در محل مشاهده کردند که سه تن از اعضای یک خانواده شامل پسربچه‌ای دو ساله، دختربچه‌ای سه ساله و مادر 32 ساله این خانواده مسموم شده‌اند، پس از ارائه خدمات اولیه‌درمانی، آنان را به بیمارستان امام‌رضا اسلامشهر انتقال دادند.

وی از قطع دست جوانی 30 ساله در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: در پی این حادثه عوامل اورژانس فیروزکوه درخواست امدادهوایی از اورژانس تهران داشتند که عوامل اورژانس تهران با حضور در محل وی را در ساعت 7:57 روز گذشته به بیمارستان امام‌خمینی(ره) منتقل کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ تیر ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92042515651
  • خبرنگار : 71431