کشف 17 کیلو تریاک از کمربند طبی 6 مسافر در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از انهدام یک شبکه‌ی قاچاق موادمخدر خبر داد و گفت: اعضای این شبکه 17 کیلو تریاک را در کمربند‌های طبی که در دور کمر داشتند، جاسازی کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از انهدام یک شبکه‌ی قاچاق موادمخدر خبر داد و گفت: اعضای این شبکه 17 کیلو تریاک را در کمربند‌های طبی که در دور کمر داشتند، جاسازی کرده بودند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ «مظاهر ریاسوند» با اعلام این خبر، افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در پی اطلاع از فعالیت یک شبکه قاچاق موادمخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پی‎جویی‎های پلیسی یک ماهه، موفق شد اعضای این شبکه را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد اعضای این باند با جاسازی ماهرانه به شیوه‎های مختلف و در پوشش مسافر و تردد با خودروهای خطی و تاکسی‌های بین‌شهری مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از استان‎های شرقی تهیه و به غرب کشور منتقل و توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با زیر نظر قرار دادن فعالیت‎ این شبکه و پس از اطمینان از حمل موادمخدر توسط اعضای این شبکه وارد عمل شده و خودروی متهمان را که یک دستگاه سمند بود متوقف کرد.

ریاسوند، گفت: متهمان که سه مرد، یک زن و دو کودک بودند پس از توقف مورد بازرسی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که متهمان در پوشش مسافر اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کردند، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از متهمان متوجه‌ی جاسازی ماهرانه موادمخدر توسط سرنشینان این خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره، خاطرنشان کرد: این متهمان به طرز ماهرانه‌ای موادمخدر را در کمربندهای طبی جاسازی کرده و آن‌ها را به کمرهای خود بسته بودند.

این مقام انتظامی با اعلام این‌که در بازرسی از متهمان 16 کیلو و 918 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: متهمان اهل استان‎‎های اصفهان و آذربایجان‌شرقی بودند.

ریاسوند با بیان این‌که پلیس به صورت قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد می‎کند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی انجام شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۳ تیر ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 92042314364
  • خبرنگار :