مطالعات برندسازی مقصد گردشگری ارس آغاز شد

سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی سازمان منطقه‌ی آزاد ارس با اعلام امضای تفاهمنامه‌ی همکاری بین هلدینگ مارکوپولو و منطقه‌ی آزاد ارس در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری ارس، از امضای تفاهم برندسازی نام ارس در بین تورهای داخلی و خارجی توسط این شرکت خبر داد.

سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی سازمان منطقه‌ی آزاد ارس با اعلام امضای تفاهمنامه‌ی همکاری بین هلدینگ مارکوپولو و منطقه‌ی آزاد ارس در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری ارس، از امضای تفاهم برندسازی نام ارس در بین تورهای داخلی و خارجی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه‌ی آزاد ارس، «عادل نجف‌زاده» در حاشیه‌ی برگزاری نشست بررسی مزیت‌های صنعت گردشگری ارس برای برندسازی در میان تورهای داخلی و خارجی گفت: تفاهمنامه‌های همکاری خوبی با شرکت مادر توریستی مارکوپولو برای توسعه و رونق گردشگری ارس انجام شد.

وی افزود: پس از بازدید میدانی از توانمندی‌های گردشگری ارس، طی این نشست تفاهمنامه‌ی همکاری برای مطالعه و عملیاتی کردن برند اختصاصی مقصد گردشگری ارس به امضا رسید و بر این اساس رسماً مطالعات برند در مقصد گردشگری ارس آغاز شد.

نجف‌زاده با اشاره به دیگر تفاهم‌های به امضا رسیده گفت: هم‌چنین در خصوص راه‌اندازی تورهای گردشگری به مقصد ارس، ایجاد دفتر شرکت مارکوپولو در ارس، سرمایه‌گذاری در تسهیلات گردشگری در محدوده‌ی ارس و راه‌اندازی تورهای ارزان قیمت از تهران به ارس از اهم موضوعات تفاهمنامه بود.

وی گفت: طبق مذاکراتی که با مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو «حسن تقی‌زاده انصاری» انجام شد به‌زودی شاهد تغییراتی در حوزه‌های ورود گردشگران از داخل و خارج کشور و ایجاد فضاهای جدید هتلینگ در محدوده‌ی منطقه آزاد ارس هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور شرکت‌های قدرتمند گردشگری در ارس ارتباط با گردشگران داخلی و خارجی به سهولت انجام شده و برنامه‌ریزی برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری با سرعت بیشتری انجام شود.

براساس این گزارش، اعضای هلدینگ گردشگری مارکوپولو به همراه روسای شرکت‌های تابع در ایران از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

این گروه گردشگری با هدف بررسی مزیت‌های گردشگری منطقه‌ی آزاد ارس برای برندسازی نام این منطقه در میان تورهای داخلی و خارجی مباحث لازم جهت توسعه‌ی زیرساخت‌های هتلینگ و خدمات گردشگری را مورد تاکید قرار دادند.

بر این اساس هم‌چنین پس از بازدید میدانی از جاذبه‌های گردشگری و اماکن اقامتی و هتلینگ ارس نشستی با حضور مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو و سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار و توافق‌هایی در زمینه‌ی نحوه‌ی آشنا کردن گردشگران داخلی و خارجی با ارس و همکاری در زمینه‌های سرمایه‌گذاری در مباحث هتلینگ و موارد مختلف دیگر انجام شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ تیر ۱۳۹۲ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 92041106200
  • خبرنگار :