23 فقره سرقت در پرونده سارق فیوج

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای فیوج و کشف 23 فقره سرقت خبر داد.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای فیوج و کشف 23 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، سرهنگ "فرامرز به گذر" اظهارکرد: در پی چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان همدان با شیوه و شگرد مشابه و استفاده از شگردهای خاص سارقان طایفه فیوج، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی در نهایت یک نفر متهم به هویت "بهنام" از سارقان طایفه فیوج شناسائی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، وی با شگرد خاص پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

سرهنگ به گذر تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هر گونه سرقتی شد که با ارائه دلائل و مدارک و مستندات لازم به ناچار لب به اعتراف گشود و به پنج فقره سرقت منزل با همدستی سه نفر و 18 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر با همدستی سه نفر دیگر اقرار و اعتراف کرد که در ادامه با راهنمایی متهم سه نفر همدست وی در سرقت دوچرخه ها دستگیر و به سرقت های دوچرخه اقرار و اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده مورد نظر تمامی محل های سرقت شناسایی شد و مورد تائید قرار گرفت و نیز شکات شناسایی شدند که در نهایت پس از تشکیل پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ به گذر در پایان به شهروندان توصیه کرد: درب منازل در مجتمع های آپارتمانی باید دارای حفاظ مناسب باشند، در هنگام مسافرت منزل خود را به همسایگان و اقوام نزدیک بسپارند تا از منزلشان سرکشی شود، هیچگاه درب اصلی مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها را باز نگذارند و از گذاشتن وجوه نقد، طلا و جواهرات و اشیاء گران بها در منازل و انباری ها خودداری کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ تیر ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 92040502774
  • خبرنگار :