نماینده کرمانشاه: اولویت اصلی در انتخابات، حضور حداکثری است

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اولویت اصلی در انتخابات 24 خرداد است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اولویت اصلی در انتخابات 24 خرداد است.

سید سعید حیدری طیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه اظهار داشت: حضور پر شور مردم در انتخابات پیش رو تعیین کننده سرنوشت سیاسی کشور است.

وی ادامه داد: وقتی همه اقشار جامعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند مذاکرات آینده ایران در عرصه‌های بین المللی، تصمیم آژانس در مورد ایران و همچنین تحریم های اعمال شده علیه کشور دچار تحول خواهد شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر حضور مردم در وضعیت داخلی کشور هم افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان می دهد مردم همواره در کنار نظام و انقلاب هستند و در تعیین سرنوشت کشور خود تاثیرگذارند.

حیدری طیب بر لزوم انتخاب یک فرد شایسته به عنوان رئیس جمهور تاکید کرد و یادآور شد: یک رئیس جمهور خوب باید ولایت‌مدار و قانون‌مدار باشد و به علاوه سوابق اجرایی درخشانی داشته باشد.

وی معتقد است: رئیس جمهور آینده باید از منافع ملی و سیاسی مردم در عرصه‌های داخلی و خارجی دفاع کند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نیز باید از روی آگاهی و بصیرت کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند و از تصمیم گیری احساسی پرهیز نمایند.

حیدری طیب یادآور شد: به عنوان نماینده مردم در خانه ملت از آن ها می خواهم با حضور پر شور در انتخابات پیش رو گامی به سوی رقم زدن حماسه سیاسی بردارند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92032313645
  • خبرنگار :