/مشارکت حداکثری، اخلاق انتخاباتی/

ایرانپور: مردم نشان خواهند داد که بصیرت دارند

نماینده مبارکه در مجلس معتقد است حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، متفاوت از بقیه انتخابات‌ها و به مراتب پر شورتر خواهد بود.

نماینده مبارکه در مجلس معتقد است حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، متفاوت از بقیه انتخابات‌ها و به مراتب پر شورتر خواهد بود.

علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آن را بزرگترین رویداد چند سال اخیر دانست و اظهارکرد: انتخابات ریاست جمهوری چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی اهمیت ویژه‌ای دارد، هم‌چنین هم‌زمانی آن با انتخابات شورای شهر شرایط را خاص‌تر می‌کند.

وی افزود: رییس جمهور به عنوان سکاندار مسؤولیت اجرایی کشور، نقش بسیار مهمی دارد و باید به بهترین نحو و با آرای زیاد انتخاب گردد.

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، اهمیت انتخابات را دوچندان کرده است، تصریح کرد: موقعیت خاص ایران در خاورمیانه و در بین کشورهای همسایه، موقعیت کنونی کشورهای اسلامی، تحریم‌ها و تهدیدها باعث شده انتخابات ریاست جموری 24 خرداد حساس‌تر شود.

ایرانپور اضافه کرد: دشمنان علاقه دارند که حضور مردم کمرنگ باشد و حتی با ایجاد اغتشاش در کشور موافق هستند، اما مردم ایران به صورت پرشور باید نشان دهند که بصیرت دارند و خواهان برخورد با اینگونه رفتارهای دشمن هستند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور دومین مقام کشور محسوب می شود عنوان کرد: رییس جمهور می تواند تأثیرگذاری زیادی در داخل کشور و در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی داشته باشد، به همین دلیل باید با رأی قاطع انتخاب شود.

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس پیرامون حضور مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مطمئن هستم مردمی که نشان داده‌اند در انتخابات و راهپیمایی‌ها همیشه با تعداد بالا شرکت کرده‌اند، در این انتخابات نیز به صورت پرشور و پرتعداد شرکت می‌کنند و حتی می‌توان گفت از دوره‌های قبل نیز حضور پررنگ‌تری خواهند داشت و حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92032313564
  • خبرنگار :